Recomandare film motivational

emily-bBuna! M-am gandit astazi sa postez despre un film pe care l-am vazut recent si care mi-a placut foarte mult si m-au pus pe ganduri. Este un film in care este vorba despre un matematician excelent, care din pacate sufera de schizofrenie si aceasta boala il face sa creada ca lucreaza in secret pentru serviciile secrete si mintea lui creeaza diferite personaje care il vor urmari pana la batranete cand se va impaca cu ideea ca este bolnav si va ignora acele personaje care raman la fel, nu imbatranesc odata cu el.In final matematicianul ia premiul nobel si acesta traieste si in prezent, pe numele sau John Nash. Actorul principal este un actor care imi place foarte mult, pe numele sau Russel Crowe, pe care probabil multi dintre voi il cunoasteti din filme precum Gladiatorul. Filmul despre care v-am spus mai sus se numeste : A Beautiful Mind( O minte sclipitoare) .

Lasă un comentariu