Despre lenjerii

Salut! Astazi vom discuta putin despre lenjerii si va voi face si o recomandare. Ce parere aveti despre vorba „Cum iti asterni, asa dormi?”. Cred ca pentru multi se potriveste acest proverb si chiar este adevarat. Asta-i viata! Daca nu te implici si nu iti asiguri viitorul, cine crezi ca o va face in locul tau?

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci concret despre ce anume iti asezi in pat. Daca faci sport regulat si te-ai informat cat de cat in acest domeniu, cu siguranta ai aflat ca somnul este unul dintre cei 3 mai importanti factori pentru a avea succes cu transformarea pe care ti-o doresti. Trebuie sa dormi minim 6-7 ore pe noapte, dar ideal ar fi 8 ore insa nu multi isi permit sa doarma atat. Dar totusi, acele putine ore in care dormi, nu ai vrea sa le simti cum trebuie, sa nu te chinui sa adormi, sa te trezesti mai fericit in fiecare dimineata, sa nu te mai trezesti in timpul noptii din cauza ca e prea cald sau prea frig?Cu siguranta ai trecut printr-o experiente de genul si de asemenea si eu am trecut prin multe astfel de situatii. Dar cred ca cel mai mult conteaza lenjeria de pat pe care o ai. Sa stii ca ai o lenjerie dintr-un material care sa iti placa, cum ar fi de bumbac sau de fibra. Dar pe langa asta conteaza si modelul, culoarea lenjeriei.

Am gasit un site care are cele mai bune lenjerii din punctul meu de vedere. Pe prima pagina sunt foarte multe lenjerii de pat, majoritatea sunt la reducere asa ca grabiti-va daca aveti de gand sa va achizitionati o lenjerie de pat noua. Foarte multe culori, foarte multe modele. Am vazut tot la ei pe site ceva ce pentru mine este nou: lenjerie de bumbac satinat 3D. Eu sincer nu stiam ca exista asa ceva si din cate vad pretul este acceptabil.

Stiai ca lenjeria e veche de mai bine de 3000 de ani? Cand arheologii au descoperit mormantul lui Ramses al II-lea, acestia au fost uimiti sa vada ca acesta era asezat pe o lenjerie de pat. Acum cateva sute de ani lenjerie era doar pentru oamenii de vita nobila. Atunci lenjeria era considerata un lux, dar acum acesta se afla la apogeul evolutiei sale. In concluzie cred ca proverbul „Cum iti asterni, asa dormi” este foarte adevarat si trebuie sa tinem cont de el. O zi buna in continuare!

Antrenament pentru piept la sala

Salut! Astazi vom discuta putin despre o grupa pe care multi barbati adora sa o antreneze: pieptul. Va voi da un exemplu de antrenament pentru piept si voi spune cateva lucruri despre antrenamentul pieptului.

Cand m-am apucat de sala mergeam doar de 3 ori pe saptamana si in acele zile faceam : picioare, spate si piept iar daca mai mergeam inca o data faceam iarasi spate, piept cu siguranta nu imi doream sa fac. Nu stiu de ce, dar nu prea imi placea sa lucrez pieptul. Poate pentru ca nu il simteam cum trebuie? Nici la spate nu prea aveam muschi, de aceea am si insistat pe aceasta grupa caci mi s-a parut ca e deficitara, insa cu timpul spatele s-a dezvoltat si am decis ca trebuie sa imi indrept mai mult atentia catre piept, deoarece ramasese cam in urma. Ma gandeam ca nu o fi din cauza ca nu ma antrenez eu bine, nu iau destula pauza intre seturi, obosesc prea repede sau o chestie de genul acesta care imi scapa. Dar adevarata problema era ca eu atunci cand lucram pieptul, nu faceam aproape deloc febra la piept cat faceam la triceps si la umeri.

Am cautat solutii si am gasit ca o metoda buna de a pompa mai mult sange in piept si de a te concentra mai mult pe piept atunci cand impingi, este sa faci un exercitiu de izolare precum Peck-deck si mai apoi sa trec la diferitele tipuri de impins.

In ceea ce priveste antrenamentul, acesta arata cam in felul urmator:

3-4 seturi – 10-20 repetari Peck-deck

4 seturi 8-10 repetari impins cu bara

4 seturi 8-10 repetari impins cu ganterele din inclinat

si pe final daca mai puteam faceam 4 seturi flotari cate repetari puteam(de obicei nu puteam sa mai fac nici una, desi eu sunt adeptul flotarilor, inainte faceam aproape zilnic cateva zeci) sau 4 seturi x 8-10 fluturari la cabluri.

Cam acesta este scheletul unui antrenament pentru piept care pentru mine a dat roade. La inceput puteam sa fac 8 repetari cu 60 de kg maxim la bara si impins cu ganterele cu o greutate de 14-17 kg, iar acum pot impinge 5-8 repeteari la bara de 80 de kg si la impins cu ganterele pot face 8 repetari cu 30 kg.

Un alt sfat este sa faceti incalzirea umerilor si a incheieturilor mainii foarte bine inainte de antrenament ca sa nu aveti parte de accidentari neasteptate.( mai ales atunci cand fortati).

Pentru voi ce antrenament de piept a dat rezultatele cele mai bune? O zi placuta in continuare!