O melodie pe zi #1

M-am gandit ca ar fi fain sa incep o serie de posturi prin care sa postez zilnic cate o melodie care imi place mie, indiferent ca e o melodie mai noua sau mai veche. Melodia pe care vreau sa o impart cu voi azi se numeste „Propechy” si este realizata de celebrul Tchami, in colaborare cu MALAA. Imi plac multe remixuri de-ale lui Tchamim cum ar fi cel de la melodia „You know you like it”(remixul este cu mult peste melodie si nu doar eu spun asta; majoritatea prietenilor mei care asculta tipul asta de muzica au spus ca nu le place melodia originala, ci doar remixul care la timpul sau a facut furori in randul adolescentilor care frecventeaza evenimentele la care se pune muzica de genul acesta). Alte melodii remixate de Tchami care s-ar putea sa va placa sunt: After life, Untrue si melodii oficiale ale lui Tchami: Promesses, Siaw, Missing you. In ultimul an am ascultat in mare parte melodii din categoria House, mai exact Future House, insa imi plac si multe melodii techno, hip-hop(in special cel romanesc, mai exact artisti precum Nimeni Altu, Deliric, Chimie, chiar si unele melodii de la Specii, El Nino, Jianu, Infinitu, Bocaseca, melodiile celor de la Subcarpati, mai ales noul lor album, Sunet Sacru si multi altii) si inca cateva genuri de muzica numai ca in special artistii de mai sus imi plac. Asadar, melodia de astazi este :

Lasă un răspuns

