Ce inseamna pentru mine „Acasa”?

Salut! Cand eram mic nu pretuiam foarte mult acest loc si nici nu constientizam cat de important este locul acesta pentru mine si sincer petreceam foarte putin timp acasa, mai ales pe perioada verii. O data cu maturizarea, cu liceul si cu inceputurile vietii de adult, am inceput sa reflectez mai mult asupra multor lucruri din viata mea, lucruri importante dar carora nu le ofeream destula atentie. Acasa este locul unde un om ar trebui sa se simta cel mai bine, indiferent de conditiile in care locuieste. Este locul unde am crescut, am invatat si mai ales locul unde ne-am dezvoltat anumite calitati. Cum spune si citatul „munceste din greu atunci cand nu te vede nimeni si lasa-i pe ceilalti sa te remarce”. Eu personal sunt sau mai bine spus, eram o fire mai emotiva si copil fiind imi era rusine sa imi spun problemele in public, dar singurul loc unde ma puteam comporta asa cum voiam era acasa. Stand acasa nu rezolvi mare lucru deoarece esti practic in zona de comfort, insa aici revii mereu si e mare pacat sa nu te simti bine nici macar aici. De cand m-am lasat de sala si de sport din cauza timpului incepusem sa iau iarasi in greutate si mi-am spus ca trebuie sa gasesc o solutie. Daca eram ca majoritatea oamenilor cu care am vorbit si daca ma luam dupa ei, ajungeam direct la concluzia ca acasa nu ai motivatie sa faci nimic si ca nu ajungi nicaieri cu exercitiile cu greutatea corpului facute in propriul comfort. Cum sunt eu mai incapatanat din fire, am zis ca trebuie sa o incerc si pe asta, chiar daca dupa ceva timp in care chiar am crezut ca n-am sa ma tin de treaba mai exact sa urmez un program de exercitii fizice acasa. Am incercat si mi-a placut , insa dupa ceva timp am inceput sa ma plictisesc, dar tot vizionand pe youtube diferite videoclipuri motivationale cu baieti care lucreaza doar cu greutatea corpului si se tin de treaba, am continuat totusi cu programul de antrenament, in ciuda faptului ca nu aveam niciun chef. Acum am ajuns la concluzia ca e cel mai ok sa te antrenezi acasa, unde, chiar daca nu-ti pasa de parerea ceilalti care iti spun ca nu faci bine sau ca degeaba te antrenezi ca oricum la fel arati, vei face ce doresti fara ca nimeni sa stie si vei avea rezultatele dorite.

Acasa mai este locul unde te intalnesti cu cei dragi, stai la masa cu ei si povestiti diferite intamplari si per total totul este bine. Pana nu ramanem singuri, nu  constientizam cat de mult inseamna acasa. Practic, totul se rezuma la persoanele dragi cu care te intalnesti intr-un loc comun  pe care cu totii il numiti „acasa”. La un moment dat, tuturor o sa ne fie dor de „acasa” si o sa aducem aminte de toate intamplarile fericite din cadrul acestui loc. Cunosc persoane mature, casatorite de cativa ani, carora inca le lipseste „acasa”, desi conditiile in care locuiesc momentan sunt cu mult peste cele pe care le aveau inainte sa se mute separat. Dar totusi, atunci cand ne mutam singuri vrem sa mobilam totul in asa fel incat sa ne reprezinte, sa ne relaxam si sa alungam stresul. Ce mi-a placut mie cel mai mult intr-o casa in care am fost acum ceva timp a fost podeaua care era facuta din calcar, lucru care nu il mai vazusem pana in acel moment.Podeaua arata asemanator cu cea din urmatoarea poza:

315bf77882a73d3085d747f24a08ca99-842x576Poza de pe : stona.ro

Stona este divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală, deţinând 6 cariere în întreaga lume şi peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări. Cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România, depozitul Stona vine în întâmpinarea cerinţelor pieţei cu 300.000 mp din peste 500 de modele de piatră naturală, cum ar fi: 120 modele marmură, 230 modele granit, 20 modele travertin, 20 modele de calcar și 15 modele de onix.

Am primit provocarea de a scrie despre „cum imi place sa-mi petrec timpul acasa” de la stona.ro, care si-a lansat recentul  website-ul companiei si care va invita pe 13,14,15 octombrie la „Zilele Porţilor Deschise” unde aveti ocazia de a vizita fabrica in care piatra naturala este prelucrata si cu aceasta ocazie puteti participa la prezentarea lui Lorand Soares Szasz care ne va vorbi tuturor despre căi pentru dezvoltarea afacerii. Eu sunt din Iasi si chiar nu pot participa la acest eveniment, insa daca locuiti din apropiere de Ploiesti va recomand cu drag si din proprie experienta sa participati la acest eveniment mai ales ca toate acestea sunt gratuite.

Lasă un răspuns

