The Chainsmokers – All We Know ft. Phoebe Ryan

Va invit sa ascultati cel mai nou single al celor de la The Chainsmokers. Daca toata vara am ascultat „Don’t let me down” si mai recent „Closer”, a venit si timpul sa ascultam o piesa noua de la ei. Astazi cand m-am trezit am primit notificare de la youtube si cand am vazut ca scrie The ChainSmokers am zis ca trebuia sa o ascult si sigur e o melodie care o sa imi placa mult. Asa a si fost! Mi-am baut cafeluta ascultand aceasta melodie si ma simt minunat. Daca comparam aceasta ultima melodie cu melodia „Closer” vom observa ca acestea seamana foarte mult daca ne referim la subiectul melodiei/sunet/structura versurilor/corul specific. Cum vi se pare aceasta noua melodie a celor de la The ChainSmokers in colaborare cu Phoebe Ryan?

Lasă un răspuns

