Serviciu clienti non-stop – Flanco

Salut! Flanco a lansat #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70) care este un serviciu de suport clienti disponibil 24 de ore, 7 zile pe saptamana. Pana acum timpul maxim de asteptare al unui client a fost de 40 secunde, insa Flanco doreste sa reduca acest timp si mai mult. Astazi voi testa si eu timpul in care acestia raspund la apelul unui client random si sper sa nu astept foarte mult. Ultima oara cand am apelat la suportul de clienti al unei firme mari am pierdut 15 minute ascultand o melodie care nu imi placea deloc si pana la urma m-am lamurit ca nu avea nimeni nicio intentie de a raspunde. Sa vedem in cat timp vor raspunde.

Concluzii: Timpul in care apelul meu a fost preluat de cineva de la support a fost o data de 23 secunde(prima oara, din pacate uitasem sa apas pe inregistrare, dar da, chiar a durat 23 secunde pana sa raspunda cineva) si a doua oara, dupa cum se vede in videoclip a durat aproximativ 25-30 secunde. Sunt super multumit de informatiile pe care le-am primit, de timpul scurt in care am primit support si mi-as dori ca #flanco sa fie un punct de reper si pentru alte firme mari care isi desfasoara activitate si pe teritoriul tarii noastre(o firma de gaz careia nu doresc sa ii dau numele).

Voi ce parere aveti despre serviciul de clienti non stop al celor de la Flanco?

Lasă un răspuns

