Pushing the limits?

Salut! Stiu ca nu am mai scris de mult timp si imi pare rau, dar astazi, cu 30 minute inainte sa plec la sala, mi-a venit o idee. Care e acea idee? Sa scriu o jumatate de articol inainte si cealalta jumatate dupa ce voi incerca sa imping 100 de kg la piept. Pentru mine acest numar inseamna ca faptul ca am crescut in experienta, ca nu mai sunt incepator in ale greutatilor si pot trece la intermediar, poate chiar la powerlifting(imi place mult aceasta idee). La genuflexiuni am depasit 100 de kg inca din primele 5 luni de sala, la indreptari mai devreme(dupa 1 luna dupa ce m-am apucat sa fac indreptari calumea) si mi-a mai ramas impinsul la piept. Vreau sa spun ca atunci cand m-am apucat de sala, in primele 4-5 luni uram pur si simplu sa fac piept,umeri,triceps, dar vorbesc in special de piept pentru ca e o grupa mare foarte importanta. Ma dureau incheieturile, ba ma durea cotul ba nu faceam febra si credeam ca nu fac eu corect exercitiul … pana cand am inceput sa urasc aceasta grupa. Dar in cazul meu, atunci cand urasc ceva foarte mult, sunt obsedat de acel lucru si incet incet incepe sa imi placa pana ajung sa iubesc sa fac acel lucru. Ma credeti ca in ultimele 4 luni lucram pieptul de 2 ori pe saptamana si inca mai voiam? Imi trecea febra musculara foarte repede, cresteam greutatea la impins cu ganterele din inclinat de la o sedinta la alta, pana intr-un punct in care am inceput sa stagnez. Am zis sa incerc sa fac la bara, chiar daca nu mi-au placut experientele anterioare, poate mi-am perfectionat tehnica lucrand doar cu ganterele … Si chiar mi-a placut. In ultimele 2 sedinte am incercat sa fac cu 90-95 si mi-au iesit cateva repetari si astazi sunt hotarat sa imi fortez limitele si sa imping 100 de kg minim 1 repetare singur si 2-3 cu ajutor. Mereu la primele 5 repetari ii spun partenerului de antrenament sa nu puna nici macar mana pe bara sau sa stea aproape de ea pentru ca am senzatia ca nu fac eu… si prefer sa ma blochez cu greutatea intr-un punct decat sa ma pacalesc singur. Am baut o cafea(fara zahar) inainte de sala pentru a avea energie si acum ma uit la un videoclip motivational cu transformarea lui Lazar Angelov pentru ca mereu ma face sa-mi aduc aminte de unde am plecat si ca trebuie sa ma bucur de calatorie, ca mai apoi sa fiu multumit de rezultate.

Lasă un răspuns

