Antrenament pentru piept la sala

Salut! Astazi vom discuta putin despre o grupa pe care multi barbati adora sa o antreneze: pieptul. Va voi da un exemplu de antrenament pentru piept si voi spune cateva lucruri despre antrenamentul pieptului.

Cand m-am apucat de sala mergeam doar de 3 ori pe saptamana si in acele zile faceam : picioare, spate si piept iar daca mai mergeam inca o data faceam iarasi spate, piept cu siguranta nu imi doream sa fac. Nu stiu de ce, dar nu prea imi placea sa lucrez pieptul. Poate pentru ca nu il simteam cum trebuie? Nici la spate nu prea aveam muschi, de aceea am si insistat pe aceasta grupa caci mi s-a parut ca e deficitara, insa cu timpul spatele s-a dezvoltat si am decis ca trebuie sa imi indrept mai mult atentia catre piept, deoarece ramasese cam in urma. Ma gandeam ca nu o fi din cauza ca nu ma antrenez eu bine, nu iau destula pauza intre seturi, obosesc prea repede sau o chestie de genul acesta care imi scapa. Dar adevarata problema era ca eu atunci cand lucram pieptul, nu faceam aproape deloc febra la piept cat faceam la triceps si la umeri.

Am cautat solutii si am gasit ca o metoda buna de a pompa mai mult sange in piept si de a te concentra mai mult pe piept atunci cand impingi, este sa faci un exercitiu de izolare precum Peck-deck si mai apoi sa trec la diferitele tipuri de impins.

In ceea ce priveste antrenamentul, acesta arata cam in felul urmator:

3-4 seturi – 10-20 repetari Peck-deck

4 seturi 8-10 repetari impins cu bara

4 seturi 8-10 repetari impins cu ganterele din inclinat

si pe final daca mai puteam faceam 4 seturi flotari cate repetari puteam(de obicei nu puteam sa mai fac nici una, desi eu sunt adeptul flotarilor, inainte faceam aproape zilnic cateva zeci) sau 4 seturi x 8-10 fluturari la cabluri.

Cam acesta este scheletul unui antrenament pentru piept care pentru mine a dat roade. La inceput puteam sa fac 8 repetari cu 60 de kg maxim la bara si impins cu ganterele cu o greutate de 14-17 kg, iar acum pot impinge 5-8 repeteari la bara de 80 de kg si la impins cu ganterele pot face 8 repetari cu 30 kg.

Un alt sfat este sa faceti incalzirea umerilor si a incheieturilor mainii foarte bine inainte de antrenament ca sa nu aveti parte de accidentari neasteptate.( mai ales atunci cand fortati).

Pentru voi ce antrenament de piept a dat rezultatele cele mai bune? O zi placuta in continuare!

Lasă un răspuns

