Mancare delicioasa de la Food Panda

capture-20150109-022216

Salut! Dupa cum ati aflat din articolele trecute, mi-am propus ca in anul 2015 sa evoluez in ceea ce priveste pierderea in greutate, dar mai ales sa ma simt mai bine in propriul corp. De ceva timp am renuntat la paine,la mezeluri, la pizza,shaorma,kebab,cartofi prajiti si alte chestii care sunt considerate „cheat meal” si am constatat ca mi-a scazut si nivelul de energie. Anul trecut, la 1 saptamana dupa ce incepusem un regim alimentar, avea sa fie ziua mea si am spus ca doar atunci pot face o exceptie de la regim si pot sa ma bucur de pizza impreuna cu familia si prietenii. Spre uimirea mea, aceasta exceptie de la regula nu mi-a afectat procesul de scadere in greutate si chiar pot spune ca m-a ajutat. Prin urmare, chiar daca doriti sa slabiti, dar aveti si voi anumite mancaruri care va plac gen shaorma, kebab, pizza (serios, cui nu-i place pizza?:)) , nu va sfiiti sa aveti o anumita zi din saptamana in care puteti manca ceea ce doriti, insa trebuie sa aveti grija sa nu depasiti limita. Eu personal va recomand sa comandati mancare de la foodpanda.ro. Si nu ma refer doar la mancare gen shaorma,pizza, ci toate tipurile: chinezeasca, romaneasca, asiatica, mediteraniana, fast food. Totul se rezuma la un singur telefon. Dar ce e nou in asta? Faptul ca poti comanda de la mai multi furnizori. O zi buna in continuare!

Lasă un răspuns

