Tot ce trebuie sa faci este sa incepi!

Pana anul trecut nu am crezut toata povestea asta ca atunci cand slabesti conteaza foarte mult nutritia. Dar totusi m-am decis sa ii dau o sansa si am vazut ca a functionat. N-am reusit sa imi ating scopul deoarece am gresit inceput sa mananc iarasi ce mancam inainte dar in catitati mai mici si am mai adaugat cateva mese sanatoase. De Craciun am intrecut masura ca tot romanul, dar spre norocul meu m-am mentinut la acelasi numar de kg. Avand cunostintele care imi sunt necesare, am in plan ca anul 2015 sa fie anul in care voi incepe sa fiu foarte mandru de mine si sa imi implinesc marele

vis: acela de a avea un abdomen plat.

Primul antrenament pe anul acesta l-am facut astazi, 2 ianuarie 2015. A fost mai mult o reintrare in ritm, chiar daca recunosc ca m-a cam dat peste cap :)) sincer ma dor putin mainile si abdomenul. Am facut urmatoarele exercitii:

5 serii x 20 flotari normale.

3 serii x 40 knee tucks

3 serii x 35 flat knee raises

5 seturi astfel: 1 set – 10 tractiuni, al 2-lea 8, al 3-lea 6, al 4-lea 4, al 5-a 2.

Prima luna voi lucra pe sistemul 4 antrenamente pe saptamana si voi lucra de 2 ori picioarele luni si vineri, o data exercitiile de tras(spate si biceps in special) si o data exercitiile de impins.

Astept vesti noi de la voi baietii, chiar si fetele care se antreneaza. Cu ce antrenament ati inceput anul?

De acum inainte dupa urmatoarea deviza ne antrenam:

4b3559d178122310780f261c489d52a7Scurt si la obiect! O zi buna in continuare!

Un gând despre &8222;Tot ce trebuie sa faci este sa incepi!&8221;

Lasă un răspuns

