Primul antrenament in 2015

10523323_887380417942460_2497202221478859725_oSalut! N-am mai scris de cateva luni bune, mai exact de pe 30 septembrie, dar nu-mi voi mai cere scuze pentru ca ar fi a nu stiu cata oara cand fac asta scuzandu-ma ca am uitat sau alte scuze de genul asta. In 2015 promit sa nu mai caut scuze, chiar daca sunt reale sau nu, si sa imi asum raspunderea pentru tot ceea ce fac si sa ma corectez. Scuzele sunt de rahat si punct! Recunosc ca am fost cam lenes in 2014, de aceea voi scrie mai mult in 2015:)

Apropo: La multi ani!

Sa trecem la subiect. La inceputul lui 2014 imi propusesem sa slabesc 35 de kg sau undeva in jurul acestui numar si neaparat sa invat limba engleza care imi dadea pana atunci mari batai de cap. Desi nu mi-am atins scopul pot spune ca macar am incercat, dar in cazul slabitului mi-am sabotat munca pe principiul: dupa un antrenament bun, merge si o gustare de aia pe masura… si uite asa am reusit sa slabesc doar in perioada cat am tinut un regim alimentar fara sa fac exercitii fizice, mai exact o perioada de 3 saptamani- 1 luna in care am slabit in jur de 14-15 kg. Dupa asta am inceput sa fac si exercitii fizice, dar nu am mai tinut cum trebuie regimul alimentar sau cum plm sa-i spun ca imi schimbasem in totalitate stilul de mancat. Nici nu mi-a venit sa cred ca am reusit sa dau kg astea jos. Singura chestie pe care o regret este ca nu am inceput mai din timp acest regim, ci in luna mai(in care sunt nascut si bineinteles ca mi-am permis sa mananc si ceva mancare „interzisa”). Am progresat mult in ceea ce priveste intelegerea limbii engleze in scris si am inceput sa inteleg mai bine ce aud in limba respectiva. Mi-am facut un obicei, fara sa vreau, din a citi zilnic articole despre culturism,fitness,calisthenics,istorie, sport,dezvoltare personala si alte domenii, toate in limba engleza. Spre exemplu aseara am stat 3 ore cu tableta in mana dupa ce m-am bagat in pat ca sa citesc toate taburile pe care le deschisesem :)).

377106237487154779_1389793844De progresat am progresat dar nu mi-am atins in totalitate scopul. Am citit foarte mult legat de lucrurile care ma intereseaza, sunt ceva gen: stiu teoria, am si recapitulat-o, in 2015 urmeaza practica multa. Asta imi propun sa fac. Pana in vara lui 2015 sa obtin ceea ce cred cu desavarsire ca merit pentru ca am muncit foarte mult pana acum si trebuie sa-mi ating telul(chiar daca omul nu este menit sa-si ating niciodata telul, deoarece cand ajunge intr-un punct el doreste mai mult).

Asadar pentru 2015 imi propun sa ajung la 70-75 de kg, sa parcurg Freeletics, sa citesc mai mult decat in 2014, sa ii ajut pe cei care imi vor cere ajutorul!, sa ma dezvolt pe mai multe planuri, sa castig mai mult la pariuri, sa ma inscriu la un sport de contact(kickboxing,muay thai,jiu jitsu brazilian,MMA sau altul) si sa fiu sanatos. Daca voi reusi sa fac ceea ce mi-am propus in materie de fitness, voi creea un program de antrenament foarte dur pentru slabit sa ii ajut pe cei care au nevoie.

Scopuri atinse in 2014:

– am reusit sa fac prima mea tractiune stricta! Nu puteam inainte sa ma ridic aproape deloc… acum fac peste 10 tractiuni.

– am gasit o persoana la fel de pasionata de sport ca si mine si cu care pot discuta toata ziua despre asta. Ne ajutam reciproc si suntem si foarte buni prieteni.

– am depasit anumite bariere (pe care mi le-am pus singur si care ma faceau sa imi fie frica);

Aceste chestii desi pentru unii nu pot insemna nimic, pentru mine chiar inseamna foarte mult si ma mandresc cu asta! 2015 va fi o adevara provocare pentru mine!!!

Cam atat despre mine. Nu vreau sa imi amintesc de 2014, ci vreau sa creez noi amintiri frumoase si in mai am de gand sa imi fac ziua de nastere(17 ani) pentru ca nu mi-am facut-o de vreo 3-4 ani din diferite motive(nici n-am vrut pentru ca eram altfel…).

Sunt foarte curios ce planuri aveti voi pentru anul 2015 si as dori sa discut cu voi in comentarii despre acest lucru. Imi puteti cere sfaturi in materie de nutritie si sport(am facut si sala in 2014 pe sfarsit). Tot ce va spun este din proprie experienta, nu va spun sa faceti ceva daca nu am incercat si eu si daca ati citit blogul meu ceva timp, veti vedea ca sunt foarte precaut si exact, nu doresc sa va induc in eroare cand va dau anumite indicatii.

Asadar astept comentariile voastre! O zi buna!

Lasă un răspuns

