Voi cum va antrenati?

Salut! Nu mai tin minte daca am vorbit vreodata pe blog despre lucruri legate de fitness, antrenamente si chestii legate de sport in general, iar astazi voi incerca sa abordez putin acest subiect. Am cam vreo 2 ani de cand  citesc si urmaresc pagini despre fitness sau paginile de facebook ale unor culturisti/modele de fitness cum ar fi Lazar Angelov, Jeff Seid, am vizionat antrenamente pe youtube mult timp, tot felul de exercitii. Exista doua tipuri de antrenamente: cu greutatea corpului(bodyweight) sau cu greutati, pe care il faci la sala. Am incercat si eu la sala acum 1 an si ceva sa ridic greutati, ba chiar am si acasa doua gantere de 7 si de 10 kg pe care le am de vreo 3-4 ani. De cand eram mic mi-a intrat chestia asta cu ganterele in cap, sa fac cat mai mult, sa am muschi mari… prostii pe care le vedeam la altii pe afara. Bineinteles ca nu ma tineam de un lucru odata ce m-am apucat si acum ma bucur ca nu am ridicat mult timp greutati, in ciuda a tot ce imi spuneau parintii si prietenii ca nu e bine sa ridici greutati de la varsta asta, ca nu mai cresti(fiind un tip inalt de cand ma stiu, nu prea ma impresionau cu amenintarile ca nu voi mai creste si nici nu credeam in ele).

Asadar, am renuntat sa mai ridic greutati si acum prefer sa fac exercitii cu propria greutate. Am vazut cateva clipuri cu Doru Dorobat pe youtube, am citit despre provocarile lui, despre rezultatele lui si mi-a placut ce am vazut si am ramas profund impresionat cat de bun este acest om, deoarece el ajuta multi oameni fara sa ceara bani, posteaza circuite cardio, antrenamente pentru forta destul de des. E plin internetul de videoclipuri cu exercitii pentru forta pe care le poti face acasa, gratis, si sa obtii rezultatele dorite. La inceput nu puteam sa fac flotari cand m-am apucat anul trecut, dar treptat am inceput sa repet zilnic si am facut prima flotare(in pozitie corecta) si am ajuns la 30-35 momentan. Acum nu stiu de ce, dar parca cand ajung la 30 de flotari imi cedeaza mainile. Puteti incerca si alte tipuri de antrenamente, de tipul Calisthenics, mai ales cele postate de cei de la Bar Brothers. Eu pe alea le fac de 1 luna si chiar am rezultate bune, am mai multa forta in maini si am crescut numarul de tractiuni, de la 0 la 5 :)). Pentru inceput puteti incerca urmatorul antrenamente, mai intens, apoi cautati pe youtube: 5 killer workout routines 1 si 2.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=jLCTPFSSUhM]

Un gând despre &8222;Voi cum va antrenati?&8221;

  1. Depinde pentru ce vrei sa te antrenezi. Dimineata si seara alergat cam 10km, 2 ore de sala si gata. Desigur, vara merg de 3-4 ori la piscina si iubesc muntele, iarna sunt cel mai bun prieten al sau. Conteaza mult si alimentatia.
    PS: accepti articole de tip guest post?

Lasă un răspuns

