Ce blog recomand?

Salut! Nu am mai scris de mult timp un articol si daca tot am chef azi sa scriu, am zis de ce nu? Ei bine, m-am gandit ceva timp si am zis sa fac un articol despre un blog pe care il recomand si pe care il citesc de mult timp, blog pe care-l citesc zilnic, dar despre care am aflat de curand. Matinal.eu este un blog pe care imi face placere sa vi-l prezint astazi.Blogul este unul simplist cu un aspect normal, placut ochilor. Tema este una responsive, pe doua coloane. Din cate observ autorul posteaza continut nou o data la 2 zile sau chiar zilnic. Navigarea pe blog este simpla si nu am intampinat probleme din cauza webhostului, siteul miscandu-se foarte bine in ultimele zile(de cand il urmaresc). Culorile temei sunt alese bine, iar articolele nu sunt greu de citit, fiind relativ scurte si la obiect.

Referitor la continut, blogul are destule articole, dar mai important este ca acestea sunt bine documentate si majoritatea contin sfaturi folositoare tuturor. In ultimul articol scris pe acest blog, articol cu titlul „Slipi de plaja pentru barbati”, observ ca s-a gandit la toate tipurile de barbati si ofera propuneri pentru fiecare in parte. Mai citesc acest blog deoarece aflu lucruri noi din domeniul dezvoltarii personale, domeniu despre care citesc si de pe alte bloguri. Subiectele pe care le abordeaza autorul blogului matinal.eu fac parte din urmatoarele categorii: dragoste si sex, casa, educatie, dezvoltare personala, fashion, sanatate si alimentatie, frumuste, tehnologie si altele. Consider ca merita sa vizitati acest blog zilnic pentru a afla informatii noi din categoriile pe carele-am insirat anterior, pentru a fi la curent cu ce se mai poarta, cum se poarta, pentru a afla si sfatul altora mai priceputi in domeniul de care sunteti interesati sa aflati lucruri noi si tot pe acest blog puteti gasi informatii despre ce sa faceti in anumite situatii, informatii folositoare pentru parinti. Daca va plac articolele puteti lasa un comentariu la articolele respective, astfel apreciind munca autorului. Sper ca va placut articolul meu si poate voi mai face astfel de articole. Pana atunci, numai bine!

2 gânduri despre &8222;Ce blog recomand?&8221;

Lasă un răspuns

