De ce o cafea si nu un mar?

Hei! Astazi vom discuta putin despre lucrurile pe care le facem in fiecare dimineata si care ne afecteaza dupa o perioada mai lunga de timp. Multi dintre noi bem cafea dimineata, a devenit o obisnuinta ca atunci cand deschidem ochii si mergem la bucatarie sa punem de facut cafea. Eu unul nu am fost invatat cu cafeaua si de multe ori am incercat sa beau si eu dimineata insa nu mi s-a parut ca are vreun efect si am zis sa o las balta. Colegii mei beau in fiecare zi cafea, lor li se pare deja obligatoriu sa bea ca altfel „nu s-au trezit inca”. Asta este si vina parintilor ca le-au permis acestora sa ii lase sa bea cafeaua cot la cot cu ei. Sunt inca in liceu, ce le trebuie cafea daca sunt inca copii. Au destula energie pentru a merge la scoala si pentru a fi atenti. Probabil nu cafeaua este problema ca ei sunt obositi, ci faptul ca stau prea mult si pierd timpul pe facebook (cum spuneam intr-un articol trecut).

img_content_compozitie_mar_verde

Mar verde

Daca mananci bine de dimineata, vei avea destula energie pentru toata ziua. Nu ai timp de micul dejun? Iti faci:)! Toti medicii au spus ca micul dejun este obligatoriu daca vrem sa fim sanatosi si voiosi in fiecare zi. Eu cand nu mananc dimineata, ma doare capul. Puneti-va ceasul mai devreme cu 30 de minute si cat va faceti rutina zilnica (spalat pe dinti,pe fata, imbracat) puneti mai bine sa faceti un ceai ca e mai bun de 100 de ori decat cafeaua si va puteti lua si la voi sa aveti intr-o sticla.

O alta idee sa inlocuiesti cafeaua ar fi sa mananci un mar! Aceste hraneste celulele cu proteine, carbohidrati si fructoza. Astfel vei avea mai multa energie in timp ce arzi caloriile marului pe care l-ai mancat. In schimb la cafae daca nu pui zahar sau lapte, aceasta nu are nici o calorie si energia pe care o primesti de la cafea este una diferita; te ajuta sa te concentrezi mai bine, stimulandu-ti sistemul nervos si totodata inima iti bate mai repede.

Eu va recomand sa renuntati la cafea, precum si la fumat. O viata aveti, daca nu aveti grija voi de ea, atunci cine sa aiba? O zi buna!

Un gând despre &8222;De ce o cafea si nu un mar?&8221;

  1. Ar trebui sa renuntam toti la toate elementele vicioase din viata noastra, inclusiv la cafea si cu atat mai mult la tigara. Eu am renuntat de aproximativ 10 luni…intr-adevar, dupa ce nu mai fumezi, simti ca traiesti cu adevarat.

Lasă un răspuns

