CSMS Iasi a promovat matematic in liga 1!

Astazi a avut loc meciul dintre CSMS Iasi si Clinceni si toti oamenii care au dorit sa intre la meci au avut intrare libera. A fost ceva magnific, n-am cuvinte sa spun cat de mult m-am bucurat ca am fost alaturi de echipa cand a promovat, dpdv matematic, in liga 1. Mi-a parut rau ca nu am anuntat pe blog ca este intrare gratuita la acest meci, poate chiar venea cineva🙂

Inca am in cap versurile astea: Iasule Iasule Cine e in liga 1? Cine e in liga 1?

Abia astept sa merg la meciuri cand va fi in liga 1 si sper ca urmatoul meci care vor fi ultimul din liga 2 din acest sezon, sa fie si ele cu intrare gratuita sa ne bucuram la maxim:)

Lasă un răspuns

