Finala Europa League – Tu cu cine tii?

Salut! In mai putin de jumatate de ora incepe finala Europa League care se va disputa intre Sevilla si Benfica. Sevilla s-a calificat dramatic in ultimul minut, atunci cand Valencia era aproape calificata. Benfica o echipa cu o dorinta extrem de mare de a castiga o cupa europeana si cred ca asta se va vedea si in meciul din aceasta seara. Ma credeti anul trecut la sfarsitul finalei dintre Chelsea si Benfica am plans pentru ca imi parea foarte rau pentru suporterii si mai ales jucatorii Benficai care au izbucnit in lacrimi. Cred ca asta inseamna fotbalul, bucurie, lacrimi, suspans si inca se merita sa urmaresti un meci de Europa League. Este competitia in care mi se pare aproape imposibil sa ghicesti toate rezultatele meciurilor care se disputa in aceeasi zi. Mereu sunt surprize foarte mari si mai ales am pierdut de foarte multe ori la pariuri cand am jucat in Europa League. Nu dau importanta acestui aspect pentru ca eu am ales sa pariez si in plus am pariat responsabil si moderat.

Voi cu cine tineti diseara?

Lasă un răspuns

