Forza ZU 2014 la Cluj

Salut! N-am mai scris de mult timp pe blog si regret acest lucru, dar important este ca inca imi place sa scriu si continui sa fac asta.

Nu stiu cati dintre voi ati fost anul trecut si acum doi ani la celebrul concert „Forza Zu”, dar cu siguranta ati auzit de el. Anul trecut a avut loc in Iasi, iar eu fiind din Iasi m-am incumetat sa merg la concert. Din prima cand am vazut cati artisti vin am zis ca acest concert va intra in istorie si asa a si fost. Ce m-a surprins foarte mult a fost faptul ca s-au adunat foarte multi oameni, peste 100.000 (unii spuneau ca au fost chiar si 150.000). Anul asta va avea loc la Cluj si din cate am vazut s-ar putea sa fie mai multi artisti, pentru ca in videoul cu imnul apare si Raluca, Nicole Cherry. A fost facut si un video cu imnul Forza ZU care seamana evident cu cel de anul trecut, insa are versurile putin  mai mult modificate.

Sincer sa fiu, as da orice sa mai particip inca o data la asemenea concert. Nu-mi permit momentan sa fac aceasta deplasare, insa cine stie se apropie ziua mea de nastere si fac eu ceva si ajung la Cluj pe 17 mai, pe Cluj Arena. Daca aveti ocazia sa mergeti la acest concert, va promit ca va veti distra mai mult decat vati distrat pana acum si o sa ramaneti uiti de cati oameni vor fi. La iesi nici nu incepuse evenimentul si deja erau aproape 100.000. Cu siguranta nu veti regreta ca ati fost la FORZA ZU! Bafta!

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=RXRVt1oWVao]

Lasă un răspuns

