Te simti obosit dimineata?

Hei! Tu cum te simti dupa ce te trezesti? Eu sincer, pana acum 1 luna m-am simtit obosit si ma durea capul mereu cand auzeam ceasul si tot drumul spre scoala simteam ca innebunesc… nu aveam chef de nimic si nici pastilele nu imi rezolvau problema durerilor de cap, probabil pentru ca nu am luat mai multe zile la rand si pentru ca prefer sa fac ceva natural sa imi treaca decat sa ma autodistrug prin pastile. Dar sa revenim la subiect. Cu durerile de cap in fiecare dimineata nu am ajuns nicaieri,  notele mi-au scazut considerabil si a venit timpul sa spun STOP! trebuie sa gasesc o solutie pentru ca nu se mai poate. La ce m-am gandit? Prima data am cautat pe internet niste sfaturi ce sa fac dimineata si am gasit cateva, le-am pus in aplicare si chiar a mers. Am descoperit ca un factor important ce ma facea sa ma simt rau era faptul ca nu mancam dimineata! Am inceput sa mananc dimineata orice, chiar si paine goala daca nu mai aveam timp sa stau la masa. Am inceput sa maresc orele de somn la un moment dat. De la 5-6 ore cat dormeam inainte, m-am hotarat sa dorm 7-8 ore. Si bineinteles a mers, insa mi se parea ca dorm prea mult si am revenit la 5-6 ore. Ce am facut? Mi-am schimbat alarma care ma trezea… de la ea ma durea capul cand faceam ochi dimineata! Era pusa pe vibratii si mai suna si tare de ma facea sa sar din pat! Am pus ca alarma un pian. A mers prima zi, insa a doua zi m-a trezit mama ca era deja ora 7 si 50 si ceasul il aveam pus la ora 6:)) bineinteles daca nu era sa ma faca sa sar din pat, nu l-am auzit:)) Tot ce am facut ca sa ma trezesc mai bine a fost sa imi scot sunetul de pe vibratii, sa imi caut o melodie care sa inceapa usor si sa creasca sunetul treptat:) si acum cand aud alarma ma trezesc incet, dar nu ma mai doare capul. Setez alarma in asa fel incat sa am timp sa mananc si e foarte bine. Am scapat de senzatia de obosit si merg binedispus la liceu!

Voi ce problema aveti dimineata care va face viata grea? :))

Lasă un răspuns

