Ce sta intre noi si dorintele noastre?

Cu totii ne intrebam de ce nu ne putem indeplini dorintele si ce ne impiedica sa facem asta chiar acum. De multe ori avem raspunsul chiar in momentul in care spunem asta. Care este acesta? Pai acele prostii pe care le spunem noi cand spunem de ce nu putem face un lucru. Ar fi ceva sa nu mai spunem nu pot sa fac asta pentru ca … . E gresit sa gandim asa. Si eu am spus de multe ori nu pot sa fac asta, insa nici nu am incercat sincer sa fiu. Dupa ce am incercat si nu am reusit mi-am schimbat putin parerea, am zis: bai vad ca mai misc ceva, nu e chiar asa cum credeam eu. Daca ma straduiesc putin mai mult voi reusi mai mult.

Acum 1 luna am vazut regizat de Martin Scorseze, The Wolf Of The Street. Pe langa faptul ca apar foarte multe scene interzise minorilor, inceputul filmului mi se pare extraordinar. Povestea lui Jordan Belfort e impresionanta. Felul in care acesta a evoluat intr-un timp atat de scurt e de-a dreptul uimitor. Era un tip care nu isi gasea de munca, insa a invatat anumite chestii de la seful unei firme de succes  de pe Wall Street. Dupa parerea mea nu conteaza modul in care a devenit milionar, important este ca a devenit. Dupa ce a iesit din inchisoare, acesta si-a castigat existenta prin scrierea de carti si tinerea discursurilor motivationale. In prezent o duce foarte bine si marturisit ca nu ii pare rau deloc de ceea ce a facut.

Cred ca avem cu totii de invatat cate ceva din povestea lui Jordan Belfort, nu doar lucruri negative ci mai degraba lucrurile pe care a reusit sa le faca si sa is urmeze visul.

Lasă un răspuns

