O noua melodie

Hei! N-am mai scris de 1 an despre o vreo melodie care sa imi placa foarte mult si cum a aparut o melodie care imi place foarte mult, m-am gandit sa fac un post si sa va arat si voua melodia ca poate va va placea si voua la fel de mult ca si mie🙂 Melodia este cantata de Vescan si Alina Eremia si se numeste In dreapta ta. O melodie foarte frumoasa si imi place foarte mult! M-a pus pe ganduri ca sa spun asa, m-a scos dintr-o stare de ameteala. Inainte sa imi aduc aminte de melodia asta voiam sa ma culc, insa acum o ascult si ma simt mai bine! Melodia a fost lansata initial in noiembrie anul trecut, insa eu abia anul asta am auzit de ea. Are si un videoclip, insa mai jos aveti video doar cu melodia. Piesa este destul de populara, avand deja 5 milioane de vizualizari.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=GHfvjYUc53Q]

Un gând despre &8222;O noua melodie&8221;

Lasă un răspuns

