Ziua blaturilor din Turcia?

Ziua blaturilor din Turcia?

Ziua blaturilor din Turcia?

Imi place fotbalul. Am aceasta pasiune inca din 2010, de atunci cand Mondialul de fotbal din Africa de Sud 2010 mi-a schimbat ca sa spun asa viata. M-a facut sa imi placa fotbalul si sa vreau sa joc, desi eu pana atunci refuzam sa joc fotbal cu baietii. Urmaream meciurile de fotbal impreuna cu tatal meu, am inceput sa invat niste nume de fotbalisti. Cine credeti ca fost primul fotbalist pe care l-am tinut minte? Ozil, fost jucator al celor de la Real Madrid, acum la Arsenal si joaca in nationala Germaniei.

Ca urmare a pasiunii pentru fotbal dezvoltata in acesti ani, am inceput sa pariez. Am inceput cu sume mici si am crescut miza treptat, am si castigat, am pierdut mult, dar nu asta conteaza. Eu am inceput sa urmaresc mai multe pagini de pariuri sportive de pe facebook, am observat asa zisele „sure tips 100%” de genul 1 pauza 2 final si 2 pauza 1 final sau 1/x /; 2/x; x/2; x/1. Am pariat de multe ori si nu mi-au iesit de prea multe ori cu genul asta de pariuri, dar am observat ca in fotbal se fac anumite blaturi si am observat si tarile in care se fac aceste blaturi: Turcia – fruntasa, Italia, Danemarca si Ungaria. Pe acestea le-am observat eu, insa si in ligile inferioare din Anglia se petrec lucruri de genul . Ce este un blat? Un blat este atunci cand doua echipe se inteleg in privinta rezultatului si se pariaza suma foarte mari pe acel pronostic. De obicei se fac urmatoarele intelegeri: 2/1(a doua echipa castiga prima reprizare, dar a prima echipa castiga meciul) sau 1/2 (prima echipa conduce in prima repriza, dar a doua castiga meciul).

Blaturi Tucia, 3 meciuri din 4.

Blaturi Tucia, 3 meciuri din 4.

Dupa cum spune si titlul, astazi(10 martie) cred ca este ziua blaturilor. Altfel nu imi explic cum de s-au facut pana acum 3 meciuri de genul 1/2 si 2/1… S-o fi intamplat in doua meciuri, dar in 3? Si nu sunt singurii, se mai intampla si prin alte locuri. Aveti mai jos o lista cu niste posibile blaturi si tara unde au loc:

– Elvetia, Super League : Prima repriza a fost 1-2 si in meciul s-a terminat 3-2. Meci jucat intre echipele Sion si Luzern.

– Italia, Seria A: Meciul disputat intre Sampdoria si Livorno. Livorno conducea la pauza cu 0-2, iar meciul s-a terminat 4-2.

– Rusia, Premier League: Meciul disputat intre Dinamo Moscova si CSKA Moscova. CSKA conducea cu 2-0 la pauza, meciul s-a terminat 4-2.

– Grecia, Super League: Meciul dintre Levadiakos si Panetolikos. Panetolikos conduce la pauza cu 1-0, meciul se termina 2-1 pentru Levadiakos.

– Suedia, Svenska Cupen : Meciul dintre Dagerfors si Hammarby. Dagerfors conduce cu 1-0 la pauza, Hammarby castiga cu 3-1.

– Spania, Segunda Division: Sevilla B vs Granada B. Granada B conduce la pauza cu 1-0, Sevilla B castiga cu 2-1.

Pe langa acestea ar mai fi si un meci amical dintre 2 echipe din Norvegia, un meci din Italia Pro Lega. Nu stiu ce sa mai cred. Lumea pariurilor e atat de corupta sau pur si simplu se intampla sa fie si intoarceri de genul acesta? Eu as spune ca aceasta este ziua blaturilor din Turcia, dar nu numai.

Intrebare pentru voi: Ce parere aveti despre aceste meciuri? Sunt sau nu blaturi? Astept parerea voastra, sunt curios ce credeti voi despre pariuri si lucrurile aceastea!

Un gând despre &8222;Ziua blaturilor din Turcia?&8221;

Lasă un răspuns

