Download FIFA 2014 gratis + imagini din joc

Salut! Stiu ca fifa 2014 a fost deja lansat de mult timp si ca probabil multi il au deja in calculator sau pe playstation/xbox si se joaca bine mersi, insa m-am gandit sa il postez si eu aici. De ce fac asta abia acum? Am vazut ca foarte multi oameni au vizitat articolul despre fifa 2013 unde au posibilitatea sa downloadeze jocul gratuit si am zis ca poate ii va ajuta si acest articol. Poate unii nu stiu unde sa gaseasca jocul si m-am gandit sa le fac viata usoara. Mai jos aveti link de download al torrentului si dupa aceea aveti mai multe poze din joc. Pentru ca nu am postat articolul acesta cand trebuia, promit ca voi posta si fifa 2015 cand apare poze + link de download.Pana atunci bucurati-va de fifa 2014.

LINK DE DOWNLOAD FIFA 2014:  CLICK AICI. Daca nu va merge sa downloadati de acolo torrentul, imi spuneti si il pun pe alt site.

Daca ai jucat jocul, te rog foarte mult sa imi spui in comentarii cum este si parerea ta despre el. Nu l-am jucat inca, am jucat pana acum doar pana la fifa 2013 si cum nu am configuratia necesara sa imi mearga acest nou joc, astept un raspuns de la voi. Imi recomandati si mie sa il joc? Astept parerile voastre.

Imagini din joc:  Intra in articol sa vezi imaginile

fifa14_a fifa14-ng-careermode-central-globalscoutingnetwork-tile-active-w fifa14-ng-fr-protect-the-ball-wm fifa14-ng-fr-pure-shot-wm fifa14-ng-it-protect-the-ball-wm fifa14-ng-it-pure-shot-wm fifa14-ng-protect-the-ball-prt2-wm fifa14-ng-protect-the-ball-wm fifa14-ng-sp-low-shot-wm fifa14-ng-sp-pure-shot-wm fifa14-ng-uk-pure-shot-wm fifa14-x360-careermodescoutreport-obertan-3rdupdate-view1-wmfifa14_b
fifa14_c

2 gânduri despre &8222;Download FIFA 2014 gratis + imagini din joc&8221;

Lasă un răspuns

