Facebook enervant…

Cand nu prea am ce face mai intru din cand in cand pe facebook sa vad ce mai e nou. Majoritatea postarilor de pe pagina de noutati sunt cu glume expirate sau bancuri sau prostii de genul… asta mi se intampla mereu, de vreo 1 an si ceva, mereu cand intru pe facebook vad numai prostii. Desi nu folosesc Facebook ca sursa de informatie pentru un anumit domeniu pentru a avea pretentii sa vad cate o postare interesanta, totusi nu mi se pare normal sa vad doar stiri si poze despre amuzament. Daca tot este un site cu asa de mare influenta, de ce sa nu fie folosit si pentru a afla informatii noi… sincer eu am dat like multor pagini care mi s-au parut interesante, insa doar 2-3 din 40 de pagini posteaza lucruri cu adevarat interesante, restul numai amuzament si atat. Parca nu imi mai vine sa rad cand vad ca unii dau pe afara de prostie… Ma tot bate gandul sa imi sterg facebook-ul de timp, dar de fiecare data cand vreau asta imi aduc aminte ba ca trebuie sa vorbesc cu una despre nu stiu ce sa imi dea inapoi ceva… ba ca trebuie sa fiu la curent cu ce se posteaza pe grupul clasei ca doar acolo se posteaza temele, imi e ciuda de  ce se intampla dar nu am incontro. Sper sa se intample ceva odata cu facebook-ul si sa se inchida deoarece m-am saturat pur si simplu de el.

2 gânduri despre &8222;Facebook enervant…&8221;

Lasă un răspuns

