Ce categorie de filme recomand?

Film Cinderella Man - Russel Crowe

Film Cinderella Man – Russel Crowe

Daca cititi blogul meu de mult timp probabil v-ati dat seama cam ce fel de filme prefer. In general prefer filmele de actiune, de comedie, aventura, istorice, insa categoria care imi place cel mai mult este categoria filmelor biografice. Imi place foarte mult sa vizionez filme ce apartin acestei categorii deoarece am foarte multe de invatat din povestile de viata a unor oameni care au ramas in istorie prin ceea ce au facut, fie ca a fost bun sau rau. Un exemplu de astfel de film este si filmul Cinderella Man, cu un actor pe nume Russel Crowe care imi place foarte mult. Am vazut foarte multe filme cu acesta si mereu mi-a placut cum a jucat. In acest film prestatia lui a fost una uimitoare. In film este prezentata povestea unui boxer pe nume James J. Braddock care a renascut practic din cenusa, licenta de boxer ii fusese ridicata, insa a reintrat in ring intr-un meci in care era nevoie urgenta de un om pentru ca cel ce trebuia sa lupte a renuntat in ultimul moment, iar meciul nu era unul simplu, era impotriva pretendentului numarul 1 la titlu. Spre surprinderea tuturor, acesta a castigat prin KO si a facut un meci de poveste. In final isi recupereaza licenta si castiga centura mondiala impotriva unui om care omorase in ring 2 oameni si care era temut de toti boxerii! Va recomand cu caldura sa vizionati acest film, merita vazut!

5 gânduri despre &8222;Ce categorie de filme recomand?&8221;

  1. Am dat un exemplu, dar considerand ca ai citit doar prima parte si chiar te inreseaza subiectul, niste exemple concrete ar fi :Cinderella Man, Rocky 4(nu le-am vazut pe celelalte,dar presupun ca si ele sunt la fel de misto), Goal 1

Lasă un răspuns

