Spun adio! Ma mut la Tlh.ro

Acum cateva zile m-am tot gandit sa ma mut pe gazduire platita, nu pentru ca gazduirea pe care o am acum nu e buna, doar ca vreau sa imi cumpar un domeniu si gazduire web platita, sa nu mai am atatea limitari ca acum. Acesta este singurul blog pe care il mai am pe gazduire gratuita, mai am avut unul tot pe gazduire gratuita dar l-am transferat pe gazduire platita. Deoarece am multe site-uri si platesc lunar putin peste 40 de lei, doar gazduirea site-urilor. Acum m-am gandit sa imi cumpar un reseler gazduire web, pentru a gazdui cat mai multe site-uri. Am vrut sa imi cumpar mereu un pachet de gazduire mare, care sa imi ofere posibilitatea de a gazdui cat mai multe site-uri sau un reseller web, sa administrez putin si panoul de control precum si un panou de administrare pentru fiecare domeniu.

Am cautat un astfel de serviciu si am gasit pe site-ul tlh.ro, preturile sunt foarte acceptabile iar asa ies in mare castig, economiesc o suma de bani buna, pe care ii pot investi in publicitate sau intr-un nou site. Cand ma gandesc ca am servicii de gazduire la multe firme din Romania, transferul lor o sa fie destul de obositor, mai ales ca am site-uri de prin 2009 unde adaug continut zi de zi. Baza de date din start trebuie sa o fac in doua, deoarece acum cateva zile am vrut sa fac ceva si nu am putut sa uploadez baza de date deoarece era prea mare. Orice schimbare inseamna munca, dar cand schimbarile sunt de bine, nu cred ca munca se vede. Tot eu am de castigat, indiferent daca muncesc sau nu. Si cand ma gandesc la cati bani am pierdut in ultima vreme, din cauza unor firme care aveau preturile exagerat de mari. Acum serviciile sunt mai ieftine, dar si calitatea.

Lasă un răspuns

