Servicii de gazduire web de la Mxhost.ro

Acum doi ani de zile m-am decis sa imi deschid un blog despre tehnologie, am cautat un nume de domeniu potrivit pentru ceea ce eu aveam nevoie si o firma de gazduire web care sa-mi gazduiasca site-ul. Am gasit numele dar nu l-am inregistrat, mereu fac asa, caut oferte pana in momentul in care imi cumpar si gazduirea web. Din ce mi-au recomandat anumite persoane pe un forum de webmasteri, am ajuns la concluzia ca mxhost.ro imi va gazdui site-ul pe serverele lor. Am verificat preturile, pachetele si am comandat primul pachet de gazduire pe care il au. Am adaugat pachetul si am vazut ca primesc si un domeniu gratuit, asa ca am renuntat sa mai imi inregistrez domeniul la o alta firma si l-am inregistrat impreuna cu pachetul de gazduire.

Am comandat, am platit si am asteptat activarea serviciilor. Au fost foarte rapizi, nici nu trebuia sa mai confirm plata facuta deoarece serviciile deja erau online. Atunci am inceput sa imi fac site-ul, am adaugat continut, l-am promovat si am tinut mult la acel site, pana in momentul in care un hacker a intrat in site si a sters tot, nu mai era nimic in FTP dar nici in cPanel. Aici am crezut ca mor de ciuda, dar m-au ajutat foarte mult cei de la MXHOST, am primit un backup putin mai vechi dar am fost extrem de multumit, am pierdut cateva articole dar nu tot siteul. Dupa ce l-am ridicat din nou, parca am avut o atragere mult mai mare spre el, dar m-am decis sa il vand sa imi deschid alte site-uri, alte proiecte si asta am facut.  Orice brand ai avea, oricat ai scoate dintr-un site, afacerea tot afacere este. Pentru a face ceva de calitate trebuie sa pui pasiune, asa se nasc site-urile de succes.

Lasă un răspuns

