Rochii de seara de la TrendyLook

Cum a trecut deja renumita sarbatoare Valentine’s Day numita de noi romanii si Ziua Indragostitilor, femeile se pregatesc acum pentru Dragobete, sarbatoarea noastra autentica. Daca de Valentine’s Day, am avut multe surprize din parte femeilor din viata noastra, pe care le iubim, atunci de dragobete o sa avem o surpriza mai mare, mai frumoasa si mai autentica. Chiar daca uneori nu imaginea conteaza, dar mai ales de Dragobete, imaginea nu trebuie sa conteze. Trebuie sa iubim cat mai mult si sa ne oferim dragoste. Dar femeile, inainte de astfel de sarbatori se pregatesc foarte mult, pentru a arata extrem de bine. Noi barbatii nu prea acordam atentie acestor lucruri, dar femeile acorda o foarte mare atentie pentru a pune un accent mai mare pe imagine, pentru ca atunci cand se aproprie momentul, sa ne intrebam: „E a mea papusa asta?”.

Nu prea am acordat atentie mare sarbatatorii de Valentine’s Day, dar am fost intr-un fel obligat sa ofer cadouri si dragoste mai multa, pentru ca e primul an cu ea. A fost bine pregatita, mai ceva ca de Revelion. Asta inseamna sa ai aproape de tine o fata care stie sa aprecieze zilele importante. Acum cativa ani stiam ca eram singur, nu ma gandeam deloc la ziua respectiva si nici nu stiam in ce data e. Acum e incercuita-n calendar, sa nu uit niciodata aceasta data, dar nici Dragobetele. Cum fetele vor sa fie mereu mai frumoase ca altele, acum isi cumpara haine online, pentru ca intr-un oras se regasesc multe magazine cu aceleasi produse, asa ca multe femei se imbraca in acelasi stil. Prietenei mele nu-i place sa fie imbracata ca o alta femeie din acelasi oras, mereu are haine frumoase si funny. Deoarece aceasta nu avea o adresa de email, a facut o comanda de pe trendylook.ro cu adresa mea, asa am aflat ca ea cumparare rochia pentru Valentine’s Day, de pe acest site.

Am intrat de curiozitate sa vad ce produse mai sunt si am ramas pe ganduri, multe produse pentru femei frumoase, care puse pe o femeie, ia mintile oricarui barbat. Acum ma gandesc ce surpriza o sa-mi faca de Dragobete, sau de Craciun, mai ales ca am vazut costume de craciunita pe acel site. Ma gandesc sa ii fac eu o surpriza frumoasa, sa ii cumpar ceva frumos de pe acel site, asta pentru ca e a doua comanda de pe acel site din cate vad.

 

Lasă un răspuns

