Picturile de la Deco-Perete.ro

De multi ori am stat si m-am gandit, uitandu-ma la tabloul de pe perete, de ce un tablou si un un fototapet? Am un tablou extrem de vechi, il am de la bunica mea, pe care ea il are de la strabunica, deci s-a inteles treaba. Un tablou foarte vechi, in stare perfecta. Ceea ce ma supara extrem de mult este ca nu pot sa-mi dau seama de cine e pictat, poate am un tablou foarte valoros si nu stiu eu. Oricum, pot sa am si un Picasso si nu l-as vinde. Il am de mic, si mereu am avut grija de el, mai ales ca inseamna multe pentru mine.

Dar ma gandesc serios sa il iau de pe perete si sa pun altceva in locul lui, desigur, tabloul o sa fie pus bine, departe de ochii persoanelor care-mi viziteaza din cand in cand casa. Ma gandesc sa imi cumpar un tablou pictat de un pictor roman, deoarece vreau sa sustin arta si artistii romanesti. M-am gandit sa imi cumpar o copie a tabloului „Canal grande”, o reproducere a lui W.Turner. Stiu ca este doar o reproducere, adica o copie, dar tabloul este original, este desenat de un om talentat si pot sa spun ca e frumos, imi place si exprima frumusetea si ganduri limpezi.

Am cautat sa vad tablouri si fototapeturi, am gasit pe site-ul www.deco-perete.ro, o multumie de produse frumoase precum fototapet, stickere de perete, stickere pentru geam, postere de arta, picturi sau oglinzi de perete. Deja am pus ochii pe un tablou frumos, este vorba despre cel care am mentionat mai sus, o reproducere a lui W. Turner. Acum nu stiu ce sa aleg dintre fototapet sau tabloul respectiv, imi place fototapetul dar si picturile.

Imi plac extrem de mult picturile in ulei, gasesti informatii despre pictura in ulei aici. O pictura renumita la nivel global a fost creata in ulei, mai exact tabloul Mona Lisa, de Leonardo da Vinci. Inca de atunci pictura a fost un subiect iubit, dar acum parca nimeni nu mai investeste in astfel de obiecte frumoase, mai exact in arta. Eu personal am o pasiune, o dedicare spre astfel de elemente. Talent stiu ca n-am, am incercat sa pictez si sa i-au ore, nu am reusit prea multe, dar nu fiecare om e nascut sa fie pictor. Arta inseamna viata, cat exista arta pe fata pamantului, exista si viata, iubire precum si vise.

Lasă un răspuns

