Organizeaza o petrecere pentru copii cu Oaki Club

Acum fix trei luni de zile, am fost invitat la un botez in Italia, un bun prieten a devenit tatic si isi boteza printesa. Acesta ma invitat in gluma sa merg, dar eu am luat gluma ca pe o invitatie serioasa. Asa ca mi-am pregatit masina, costumul si am mers la drum. Am mai gasit doua persoane care mergeau un Italia asa ca nu am platit absolut nimic, ba chiar am mancat de douri ori gratis. Am mers, am mers, deja era plictisitor la cat am condus. O sun pe nevastasa prietenului meu si o intreb unde stau, ma intreaba asta daca am patit ceva si ii spun ca sunt pe drum. Acesta intr-un final imi spune adresa, dar nu credea ca o sa ajung acolo.

Am ajuns intr-un final si m-am revazut cu cel mai bun prieten din copilarie, dupa multi ani. Aceasta avea o fetita foarte frumoasa, care mai avea o zi si era botezata. Deoarece m-am gandit sa ii fac inca o surpriza, am cautat pe internet informatii despre petreceri copii si am gasit acest site, unde am gasit informatii despre petreceri copii, asa ca am contactat o firma din domeniu pentru rezervarea ursitoarelor pentru botez. Asa am aflat de aici, ce inseamna ursitoarele. Sunt trei ursitoare, fiecare are un rol aparte: Ursitoarea, Soarta si Moartea. A fost botezul, la restaurant deja totul a fost pregatit dar bunul meu prieten nu avea ursitoare, si chiar auzisem de acest lucru, cum a putut sa uite asa ceva. Iar eu i-am facut surpriza, au venit ursitoarele si parca ma aflasem intr-o lume de basm, de poveste si de frumusete.

Lasă un răspuns

