Masina ta are nevoie de Motorvip.ro

In luna iunie a anului trecut mi-am luat permisul, a fost greu deoarece pe atunci inca la liceu, cum am avut si BAC-ul a fost problema invatatului. Dar mi-am rezolvat probleme, mi-am facut un program pe care l-am respectat zilnic, doua ore pentru scoala de soferi iar restul pentru BAC. Asa am luat si BAC-ul, dar si permisul auto. Dupa doua luni de cand aveam permisul mi-am luat masina, o masina mica, care sa-mi satisfaca nevoile. M-am bucurat mult la inceput, dar dupa ce am realizat ca vine iarna, trebuia sa scot cativa bani din buzunar pentru noi anvelope, pentru ca cele vechi erau destul de uzate. Am cautat ceva pentru masina mea, intr-un final, dupa multe cautari si telefoane date am gasit site-ul motorvip, unde am gasit nu doar anvelope, dar si jante precum si alte piese si accesori pentru masini.

Am cumparat fara probleme, iar ceea ce mi-a placut mult a fost ca pot sa platesc direct cu PayPal, ceea ce a fost un mare avantaj pentru mine. Am primit produsele acasa, a doua zi. Am mers la un prieten sa-mi puna noile achizitii, a schimbat rapid si mi-a spus de unde le-am cumparat. I-am spus de unde si bucuros imi spune ca si service-ul auto unde lucreaza cumpara de acolo, dar cu o reducere, la preturi de importator. Acum cum vine primavara, trebuie sa imi schimb cate ceva la masina, m-am gandit sa imi tunez putin masina, doar sunt tanar si am nevoie de o masina cat mai sport si frumoasa.

Imi plac mult masinile tunate, de asta ma gandesc sa fac si ceva modificari la masina mea. La ceea ce m-am gandit eu nu e imposibil, sa imi pun un spoiler si suspesii sport. Am gasit produse pentru masina mea la MotorVip, dar nu stiu daca vor arata frumos la masina mea. Nu stiu cum va arata pe Nissan Qashqai, de asta vreau sa consult un service auto, sa-mi faca ceva recomandari. Nu prea imi place partea tehnica a masinii, practic o urasc. Dar de cand am masina am invatat multe, am invatat unele piese, am invatat sa schimb roata in caz ca raman pe drumuri si m-am invatat singur sa imi iau sticla de apa cu mine vara, atunci cand am de mers prin tara. Sunt sofer incepator inca, doar in acte, ca la volan sunt expert, mai ales ca vreau sa particip si la ceva curse auto pentru juniori. Deci se explica pasiunea mea pentru auto.

Lasă un răspuns

