Locuri de munca pentru fete la DivinoStudio

De multe ori suntem acei oameni care critica orice meserie pe care nu o intelegem, criticam doar pentru ca nu stim despre ce este vorba si nu putem realiza ca cineva castiga mai bine decat noi, mai simplu si fara efort maxim. Aici ma refer la meseria de video chat-ista, adica o meserie potrivita pentru fete frumoase, care sunt la facultate si nu isi permit chiria precum utilitatiile de zi cu zi. Niciodata nu am inteles de ce multa lume considera acest lucru o ilegalitate, daca acele fete nu fac nimic altceva decat sa stea in fata camerei si sa vorbeasca cu persoane straine. Daca nu ar exista cerere, acest jo, intradevar nu ar exista. Dar daca cererea este pe zi ce trecere mai mare, asa ca fetele destepte profita la maxim de acest lucru si isi fac un viitor in viata.

Anul trecut am cunoscut o fata care nu isi permitea sa mai stea la facultate, nu mai primea bani de la parinti iar locul de munca unde aceasta a lucrat, l-a pierdut, deoarece restaurantul a facut curatenie printre angajati. Aceasta nu mai stia ce sa faca, asa ca intr-o zi mi-a cerut o suma de bani pentru cateva zile deoarece acesta trebuia sa plateasca chiria la internat. I-am dat, dar si un sfat bun. I-am sugerat sa mearga sa lucreze intr-un video chat, i-am explicat eu multe si multe lucruri interesante despre aceasta treaba. Intr-un final ma suna dupa cateva zile si imi spune ca si-a gasit un loc de munca, foarte bucuroasa fiind, mi-a spus ca ramane la facultate in continuare. M-am bucurat si eu mult, deoarece tineam la fata respectiva. O intreb unde s-a angajat si daca totul e sigur, ea imi spune ca s-a angajat la un studio profesional din Bucuresti numit Divino Studio. Am cautat informatii, sa vad, daca totul e sigur. Am gasit destule informatii despre studio si multe poze.

Dupa prima luna de munca acolo, aceasta s-a schimbat foarte mult, in cel mai bun mod posibil. Aceasta continua cu facultatea si se gandeste deja sa-si deschida o afacere in domeniul in care lucreaza. E deja priceputa, are experienta si stie cum sa stea de vorba cu un barbat, indiferent ca este la distanta si discuta doar pe internet. Ceea ce imi place, mi-a multumit mult si in plus nu a uitat ca imi datora bani, o fata ca ea, nicaieri. Mereu i-am dat din putinul meu, dar si ea imi da cand am nevoie. O prietenie adevarata!

Lasă un răspuns

