Idmag.ro, partenerul tau in business

Anul trecut, inainte de sarbatori, am inceput sa-mi ajut un vecin. Acesta detine un magazin, a facut renovari inainte de sarbatori, deoarece anul trecut nu a fost pregatit cu stocul de marfa, multe persoane nemultumite de modul de vanzare si a facut schimbari, multe si mari. Am lucrat mult, am aranjat si m-am ocupat de anumite facturi de la distribuitori. Intr-un final totul a fost pregatit si ma gandeam sa ii fac o lista cu sfaturi, desigur utile pentru functionarea magazinului. In lista am adugat si cititoare coduri de bare, deoarece am gasit aici astfel de produse si am analizat putin piata si desigur, cu ce te ajuta ele. M-am gandit ca ii va fi util un cititor de coduri bare, asta pentru a tine evidenta mai buna a produselor vandute, precum si castigarea unei bune credibilitati a clientului.

Cu cat un client este multumit, cu atat sansele de succes sunt mai mari. Daca ai un client multumit si vine la tine mereu, atunci merita sa dezvolti cat mai mult afacerea, indiferent ca vinzi produse alimentare, imbracaminte sau de toate. La inceput prietenul meu a investit o suma destul de mica in cititorul de coduri de bare, dar a vazut ca totul ii merge bine si ii este util cititorul, asa ca s-a extins, a inchiriat un spatiu mai mare si azi are un complex comercial, cel mai important din oras.  Ideea mi-a trecut atunci cand am avut un produs in fata mea, si avea un cod de bare, am cautat informatii despre ce inseamna acel cod si am gasit informatii despre cod de bare, la adresa de aici.

Acum prietenul meu s-a extins atat de mult, incat afacerea lui nu mai creste, tot orasul il cunoaste, multi cumpara de la el si e la aceeasi cota de afaceri. S-a gandit sa-si deschida si alte magazine in alte orase, dar brandul local e cel mai bun, deci nu stiu daca va avea succes. Eu i-am recomandat sa-si faca un magazin online, inca se gandeste, dar cu siguranta ma va contacta peste cateva zile sa-mi spuna sa-i dau drumu la facut magazinul.

Lasă un răspuns

