Despre micii fumatori din scoli si licee

Salut! Cu totii stiti elevi de genul care mereu cand au o pauza merg la fumoar si trag o tigara sau cat de multe poate duce in acea pauza… Ce parere am eu despre acestia? Niste frustrati, care probabil au o problema cu ei insusi sau nu reusesc sa iasa in evidenta prin altceva decat prin a fi: tipul rau care merge mereu la fumoar si miroase a tigara de la o posta. Vai, sincer mereu imi vine sa rad cand vad un tip de genul, mai ales cand iti trage o privire de aia furioasa, crede ca il admiri din toate punctele de vedere si ca ai vrea sa fii si tu ca el insa iti e frica de profesori. Ce sa zic… daca strang banii si imi iau ceva mai scump mai tarziu, de exemplu imi cumpar telefon nou din banii pe care i-am strans timp de un an, si nu i-am cheltuit pe tigari care in primul rand ma afecteaza foarte mult si imi omoara neuronii, care si asa nu se inmultesc. De ce sa ne batem joc de noi, inhaland aer in plaman si  mai tarziu dupa ce vedem aceea durere interioara pe care numai cand o ai o poti simti, sa ne para cumplit de rau. Am incercat sa fumez si nu imi place deloc, este cea mai mare prostie. Industria tigarilor aduce foarte multi bani si nu se va inchide niciodata… nu inteleg ce iti trebuie atata vointa sa te lasi de ele daca nu iti fac bine! Tu alegi, vrei sa mori mai repede sau vrei sa te bucuri de viata? Tipii din licee care ocupa spatiile din fumoar sunt penibili si nu inteleg ce e asa mare viciu la varsta de 16-17 ani … oameni de 50 de ani se lasa, ei insa nu pot frate…ce stim noi la 16 ani au multi ani grei de fumat in spate :)) Am vazut si care fumeaza in baie…desi stiu ca pot fi exmatriculati, dar na ca sa fim smecheri ne asumam riscurile astea. Sper ca vreun specimen de genul sa vada articolul si sa comenteze, astept parerea lui, poate facem un schimb de replici interesant…

Lasă un răspuns

