Ce inseamna Parkour?

Parkour-ul este un sport de strada ca sa spun asa, practicat de multi copii in general, faptul ca acum este practicat de adolscentii de 20-25 de ani este o urmare a faptului ca s-au apucat acum 6-7 ani de parkour si inca il practica. Imi place acest sport, imi place sa ma uit la videoclipuri cu parkour si chiar sa practic unele scheme. Am practicat si eu cand eram copil acest sport. Am tras concluzia ca trebuie sa fii tare ca sa practici acest sport, iar daca nu esti, devii. Capeti multa forta prin parkour… incerci sa stai in maini mult timp, cum eram eu inainte. Ce vremuri…  m-a ajutat foarte mult statul in maini mai ales cand ma sprijineam si de perete. Sincer sa fiu, acum parkour-ul mi se pare un fel de home workout, daca il combinati cu sala iese ceva nemaipomenit. Este foarte interesant acest sport, sper sa devina un sport international care sa se practice si la jocurile olimpice. Stiu ca pare aproape imposibil, dar de ce nu? Cunosc personal un tip din Iasi care este expert in parkour. Aveti mai jos un videoclip cu el:

Lasă un răspuns

