Casa ta, trebuie sa te reprezinte

Atunci cand te decizi sa nu mai stai in casa in care ai crescut, parca totul e usor, parca scapi de totul si incepi o alta viata, una mai buna. Acum cateva luni, m-am decis sa imi cumpar un apartament, dar din pacate preturile au fost extrem de mari asa ca am fost la munca in strainatate si am mai adunat ceva banuti asa ca m-am gandit sa imi fac o casuta mica. Un an de zile am muncit, am strans si m-am decis sa vin acasa in Romania, sa imi cumpar un teren si sa incep incet sa imi ridic casa. Am cautat o oferta pentru un teren si am gasit un teren cu o casa mica, proaspat ridicata. Pretul a fost foarte acceptabil asa ca am cumparat casa impreuna cu teren, oricum casa a fost finalizata in proportie de 70%, adica la rosu.

Dupa ce am terminat cu hartiile, m-am putut bucura de acasa, chiar daca aceasta nu a fost terminata. Am contactat o firma de constructii si discutat ceea ce am eu nevoie. Mi-au pus parchetul, gresia… geamurile precum si cele trei camere au fost finalizate. Ceea ce mai trebuie sa fac este sa imi cumpar o centrala, momentan nu pot sa o cumpar deoarece nu am buget, dar vara voi merge la munca in strainatate si sper sa imi cumpar centrala dar si sa imi incep gardul.

Acasa la mine totul vreau sa fie modern, de asta vreau sa investesc cat de mult posibil in casa. Dar cum ma cam streseaza acum facultatea, nu prea ma mai gandesc la toata casa. Bine ca am totul complet in bucatarie, baie si in camera unde stau. Celalate doua camere pe care le mai am sunt goale. Ma informez despre cum sa imi aranjez cele doua camere, dar ma gandesc sa fac dintr-o camera un birou, unde sa lucrez mai bine, adica intr-un mediu de societate. Pe blogul interiors.ro am gasit multe informatii utile, dar si poze, despre cum sa imi aranjez casa. Ceea ce am gasit imi place extrem de mult, se poate realiza cu investitii nu prea mari. Am citit si articolul de aici, unde mi-am facut o idee despre decoratiuni interioare.

Cand ai un vis, indiferent ce vis, trebuie sa muncesti mult pentru al realiza. Asta fac eu, mi-am dorit casa mea inca de la 18 ani, de cand am plecat din casa parinteasca. Am facut o alegere buna, daca nu mergeam din casa parinteasca poate acum eram inca pe banii parintilor sau in cel mai rau caz, facultatea nu o mai faceam si lucram intr-o fabrica unde castigam un salariu mic. Asa, mi-am indeplinit jumatate din visurile mele.

Lasă un răspuns

