Target Web ofera servicii de optimizare seo

Acum cateva luni mi-am inceput activitatea in mediul online mai serios, adica pe langa acest blog mi-am dezvoltat cateva site-uri de nisa si am adaugat continut de calitate. Am crescut frumos, totul a fost bine si frumos pana am realizat ca mai sus nu pot sa urc, asta deoarece site-urile au fost destul de rau setate, pe partea tehnica adica afisarea link-urilor precum si setarile pentru SEO. Am cautat o solutie potrivita pentru site-urile mele si am gasit la www.optimizare.biz, am gasit o multime de informatii de unde chiar am inteles. Chiar daca am cautat multe informatii nu prea am inteles codul deontologic a acestui domeniu. Am apelat la Target Web pentru optimizarea site-urilor mele, am trimis email am asteptat si intr-un final am primit oferta pentru ceea ce eu aveam nevoie.

Pretul a fost unul extrem de mic, mai ales ca (cred eu) a fost destul de mult de munca la site-uri. Acum site-urile mele au crescut peste ce ma asteptam eu, degeaba adaugam continut de calitate, degeaba imi promovam site-ul, degeaba si degeaba, pe partea de optimizare seo site-ul a stat extrem de slab, de asta nimeni nu afla de site-urile mele. Dupa aceasta poveste am invatat sa ma documentez despre domeniu, deoarece este foarte interesant si util. Ma documentez in mare parte de aici, asta pentru ca gasesti multe articole interesante din domeniul SEO precum si articole despre retele de socializare si nu numai. Cred ca orice site are nevoie de optimizare seo, asta inseamna vizibilitate mai buna in motoarele de cautare, vizitatori mai multi, promovare si multe alte beneficii.

Deoarece eu ca webmaster trebuia sa stiu de la inceput cum sa imi optimizez site-urile, dar n-am stiut si pot sa spun ca imi este rusine. Acuma am invatat despre optimizarea seo extrem de multe si va pot spune ca optimizarea seo dar si o campanie va ajuta site-ul sa se claseze printre cele mai bune pozitii in motoarele de cautare precum si cresterea traficului, numarului de clienti si asa mai departe. Pe scurt, inseamna o racheta spre dezvoltarea oricarui business in online, dar desigur, aceste servicii trebuie facute de o firma specializata in domeniu, care va poate ajuta in orice privinta cu promovarea si/sau optimizarea seo a unui site.

Nu va uitati niciodata la cati bani scoateti din bugetul unui proiect, ganditiva ca este o investitie care va duce business-ul dumneavoastra cat mai sus, cat mai cunoscut, asta insemand un brand mai puternic, trafic web de calitate precum si vanzari.

Lasă un răspuns

