GeniusFacturare program de facturare dedicat pentru business-ul dumneavoastra

De cateva luni, de cand mi-am deschis PFA-ul pot sa spun ca am avut multe probleme cu anumite persoane, care nu imi ofereau informatii despre inregistrarea acestei forme legale. Am facut drumuri si drumuri, cu speranta sa-mi inregistrez PFA-ul personal, fara sa apelez la o firma specializata. Din pacate nu am reusit asa ca am apelat de urgenta la o firma care se ocupa de inregistrarea formelor legale (srl, pfa, sa..), am facut un lucru extrem de bun pentru ca am apelat la firma respectiva deoarece am primit foarte multe informatii despre administrarea pfa-ului, informatii precum TVA-ul pe care nu il platesc momentan, impozite pe venit, sanatate si asa mai departe. Am primit recomandari si pentru un sistem de facturare util pentru ceea ce am eu nevoie, este vorba despre acest program de facturare. In acest moment folosesc acest program deoarece imi este foarte util, emit facturi foarte rapid si este un program care consuma extrem de putine resurse.

Asa sunt mult mai organizat cu treburile ce tin de evidentierea facturilor precum si a clientilor. Pot sa emit facturi fiscale, chitante, bonuri fiscale si am totul personalizat cu sigla site-ului prin care ofer serviciile respective. Deoarece trebuie sa fiu mereu informat despre program, m-am abonat pe pagina lor de facebook de aici, asa pentru ca, daca atunci cand se modifica ceva, sa fiu primul care afla despre modificarile facute. Acum ma gandesc serios sa imi deschid un SRL, deoarece deja cu PFA-ul m-am plictisit, este destul de usor de administrat si nu necesita multe cunostinte. Cel mai frumos lucru este ca am bani mereu la dispozitie, nu e ca SRL-ul, unde nu pot sa scot mereu bani. Dar daca imi va merge asa de bine cu PFA-ul, cu siguranta o sa fac modificari atat pe partea de administrare dar si pe partea de extindere.

Am in plan sa inchiriez pentru cateva luni un spatiu de birou, deja munca de acasa e cam plictisitoare, si asa stiu ca o sa pot invita clientii pentru discutii. Acasa e urat sa inviti clientii, atat cat imaginea din mediul online este frumoasa, ingrijita cu multe proiecte realizate, e urat sa iti strici imaginea in fata unui posibil client. Asa stiu ca nu o sa am probleme, o sa am biroul de munca si o sa administrez mai bine tot ce misca. Asa o sa pot angaja si persoane sa se ocupe de anumite proiecte, part-time sau full-time, in functie de ce persoane gasesc si cunostintele lor.

Lasă un răspuns

