Cea mai buna meserie pentru fete, video chat-ul la Xvs.ro

Acum cateva luni am cunoscut-o pe Ioana, o fata foarte simpatica dar si rusinoasa. Am inceput sa ies cu ea dupa ce am cunoscut-o la un eveniment local. Am discutat foarte multe cu ea despre evenimentul respectiv pana mi-am luat in gand sa o scot la o cafea, asa pentru ca aveam interese comune. Am iesit, am cunoscut-o mai bine si intr-un final ma intrebat unde lucrez… i-am explicat ca lucrez de acasa, oferind servicii de consultanta branding. Din vorba in vorba am ajuns sa o intreb eu unde lucreaza, mi-a spus ca are un proiect interesant si sa imi dau cu parerea. Mi-a prezentat cateva informatii despre o afacere pe care ea vrea sa o deschida, mi-a placut extrem de mult asa ca i-am dat si sfaturi.

Pentru ca m-am simntit in largul meu discutand cu ea, am intrebat-o daca lucreaza undeva sau locuieste cu parintii ei. Eu stand si gandindu-ma la ce sa ii mai spun, aceasta imi spune ca lucreaza la un video chat, in acel moment am avuto o mie si una de intrebari pentru ea, putin mirat am intrebat-o unde lucreaza si daca legal. Imi spune ca lucreaza la un studio din Bucuresti numit Xvision Studio, si ca lucreaza legal, chiar mi-a prezentat contractul si am ramas uimit, intr-un mod pe care nu pot sa-l descriu.

Am vrut sa o critic putin pentru ceea ce face, dar daca o criticam stiam ca totul se va dezlipi dintre noi si poate nu vom mai avea ocazia de a vorbi vreodata. Am tacut, chiar daca aveam o multime de intrebari pentru ea. Atunci m-am gandit ca aceasta vrea sa isi faca firma din bani castigati la acel studio, ceea ce e frumos. Acum aceasta a avansat destul de mult in acest domeniu si si-a deschis si business-ul la care visa de multa vreme. Pot sa spun ca ii merge extrem de bine, prin oras e plin de reclame cu afacerea ei si din cate am mai vorbit cu ea acum cateva zile, vrea sa isi mareasca putin afacerea. A venit pregatita, deoarece stia ca ii voi da multe sfaturi. De aceasta data nu i-am dat nici un sfat, deoarece aceasta stia ce sa faca si cum sa ridice o afacere.

Eu personal vad domeniul asta de video chat unul foarte interesant, nu este ceva iesit din comun si neortodox, este o meserie ca oricare alta, adica trebuie sa muncesti ca sa castigi bani. Da, se castiga mai bine, dar fetele care se angajeaza investesc destul de mult in ele pentru a avea castiguri cat mai mari. Pana nu de mult cand auzeam de video chat ma gandeam la prostitutie si bordeluri, dar mi-am schimbat gandirea referitor la acest domeniu.

Un gând despre &8222;Cea mai buna meserie pentru fete, video chat-ul la Xvs.ro&8221;

  1. J zice:

    Frate, nu stiu ce consiliere de branding oferi tu din moment ce nu esti capabil sa vorbesti corect romaneste. La fel vei scrie si intr-un manual de brand daca iti cer sa faci asta? Doi la mana. Articolul tau este o tentativa ieftina de advertorial pe principiul storytelling. Marcheaza-l si tu cu (P) ca asa e etic si deontologic. E plin netul de anunturi de angajare la xvision, studio pe care l-ai si link-uit de altfel. Cat ti-au dat? Un pachet de biscuiti si o guma turbo?

Lasă un răspuns

