Romanii au talent promoveaza prostia…

Cum spuneam intr-un articol pe care l-am scris acum 2-3 zile in care am anuntat inceputul unui nou sezon Romanii au talent, dupa mine acestia promoveaza mai mult prostia. De ce spun asta? Pai sa zicem ca intr-o emisiune de asta normala ei dau cam 20 de numere *nu stiu numarul de numere de talent pe care il dau si nici nu ma intereseaza, e doar u exemplu*. Din acele 20 de numere cred ca 12-15 sunt de panrama in care vin toti astia care au probleme la cap si se arata in fata camerelor doar pentru a-i saluta pe cei de acasa si sa spuna lumea despre ei: vai l-am vazut la romanii au talent, e vedeta saracu.

Dupa ce am vazut personaje precum tipul ala care a fost de 3 ori care comenteaza la Mihai Petre care i-a zis fraza aia cu ce-ti mai place shaorma la care a ras jumate de sala, desi o stiau deja toti si daca o zicea un boschetar pe strada nu radeau, dar daca a zis- o ala la microfon au ras. In plus de asta a zis gluma intr-un moment foarte nepotrivit, dar na asta e… Dupa aceea a inceput sa ii injure pe aia si acum, in prima editie din acest nou sezon reapare acest tip care injura pe la tv, dar de asta este admirat: vai s-a schimbat, el chiar are talent; apreciem faptul ca incerci sa te schimbi. Poftim? Dar ce legatura are asta cu ceea ce semnifica show-ul? Talent! Sunt total paralele… pe Sport.ro mai da episoade din America’s got talent! Uitati-va putin acolo cum se face… nu vin toti ratatii si apar la tv. Adevarat ca sunt si cazuri in care este talent, insa de ce nu promoveaza mai mult talentul decat un boschetar care a aterizat acolo sa-si incerce norocul, sa vada daca ii poate prosti si pe astia… Mi-e scarba cand vad toti analfabetii expusi asa si filmati pe unde apuca, dar asta este. Voi mai reveni cu articole cand mai observ vreun caz de genul; ar mai fi cel cu fata aia cu : „ham un baietel”. Am vazut-o pe strada si am auzit pe cineva care i-a zis aia cu ham un baietel si a inceput sa injure ca la usa cortului. Astia suntem noi, ca si popor.

4 gânduri despre &8222;Romanii au talent promoveaza prostia…&8221;

  1. Chiar promoveaza prostia , dar de ce o fac?

    Pentru ca asta atrage publicul..
    Daca romanii ar fi indiferenti fata de afonii si taranii prezenti in cadrul acestui concurs probabil am avea parte de ceva mai multe talente!

    Cel putin eu asta cred!

    • Exact cum spuneam si la articolul tau despre Ghita Ciobanul, noi nu stim sa ne oprim cand vedem ceva ca merge… Romanii au talent este cel mai bun exemplu. Daca au vazut ca merge in primul sezon si ca rade lumea la toate creaturile ce apar pe acolo, cum a fost Alejandro ala din zona Moldovei(pe ala mi-l aduc aminte), au dat inainte. Emisiunea inainte era sa zicem cam asa: 70% – talente si 30% distractie,comedie si deastea. Acum insa, dupa cum spuneam ca nu stim sa ne oprim, dupa mn cifrele arata cam asa: 30% talente si 70% distractie,creaturi si panarame. Penibil! Pe mine m-au pierdut si sper sa se trezeasca lumea din chestia asta cu urmarirea de panarame.

      • Stiu ca speranta moare ultima, dar pe aceasta tema eu incep sa renunt la speranta..

        Romanii nu vor renunta la prostie atata timp cat din ea se poate scoate bani! Si e chiar trist!😦

    • Ai dreptate ! Atrage foarte mulţi oameni această porcărie.
      Crudul adevăr este că românii urmăresc toate emisiunile astea jalnice, serialele…….aaahhh nu mai are rost să mă întind :
      POPOR DE ŢĂRANI, MANELIŞTI ŞI PROSTALĂI !!!!!

Lasă un răspuns

