Pe scurt despre invatamantul din zilele noastre

Sunt inca elev acum si nu stiu daca inca sunt in masura sa imi exprim opinia despre cum evolueaza sistemul de invatamant din Romania si in ce situatie ne aflam, dar sincer voi incerca sa fiu cat mai realist cu putinta. Parerea mea este ca prea multi comenteaza despre profesori sa nu isi dau interesul si ca degeaba se oftica profesorii ca nu primesc mai multi bani si ca nu fac tot posibilul si nu se informeaza cum trebuie. Dupa parerea mea este ceva gresit sa spui asta deoarece, sincer, eu am dat pana acum numai de profesori de treaba care te invata si care stiu sa si glumeasca si stiu cand sa se planga de salariul lor. Da, e normal sa te revolti atunci cand ai un salar de rahat si altii au pretentii de la tine sa ii inveti pe copii tot ce este mai bun.

Invatamantul-din-ziua-de-azi-300x184

Invatamantul in zilele noastre

In primul rand pentru a te informa in zilele noastre, dupa mine, este mai usor si mult mai la indemana sa folosesti internetul pentru ca aici informatia se poate edita si actualiza incotinuu… in carti se afla o cantatitate mare de informatii bune, dar nu sunt actualizate. Pentru a se ridica la niveluri ” asteptarii elevului”, profesorul trebuie sa ii dea informatii de moment (aici ma refer la profii de genul celora de geografie,economie,romana…). Daca nu le ajung nici banii pentru niste conditii normale, ce sa mai vorbim ca trebuie sa pastreze o tinuta decenta si eleganta, specifica unui profesor nu unui muncitor de rand!

Elevul are cam multe asteptari de la profesor insa el nu isi da deloc interesul. Majoritatea care critica profesorii nu pun de loc mana sa faca ceva in plus fata de ce fac la scoala, dar stai ca nici ce fac la scoala nu repeta… vesnica scuza ” suntem in Romania; e sistemul de rahat… nu vezi cum e tara asta… ce rost mai are… etc” scuze prostesti, scuze de copil; asa am fost si eu o buna perioadata de timp, insa am inceput sa imi schimb parerea despre scoala in timp si mi-am dat seama ca e vina mea 90%. Trebuie sa respect fiecare profesor si sa il „admir” deoarece face tot posibilul ca eu sa invat ceva si e dispus sa imi explice chiar si in paralel cu orele. De exemplu domnul profesor de matematica ne lasa sa venim in pauza la el in cabinetul de matematica sa il intrebam probleme pe care nu le intelegem sau care am incercat sa le facem dar nu ne ies.🙂 Munca gratis, dar cu pasiune. Profesori devotati exista, trebuie sa tinem de ei cat mai au rabdare cu noi, altfel vom ajunge de rasul lumii! Pentru cei ce inca sunt la scoala: profitati de ceea ce aveti, faceti pe profesori sa se informeze cat mai mult, deoarece multi dintre ei asta isi doresc, sa vada ca munca lor da roade. E mult de discutat pe aceasta tema, probabil voi mai reveni in curand cu mai multe articole. Numai bine!

Lasă un răspuns

