Masina de la Vitan Auto

Nu de mult timp am dat de scoala de soferi, inca de la inceput mi-am dorit extrem de mult o masina. Acum ma pregatesc foarte mult pentru sala, daca pe partea de auto ma primesc bine spre mai bine, atunci am sperante mari sa iau permisul. Pe partea de legislatie, semne sau chestionare, ma primesc perfect, la inceput a fost greu pana am prins pasiune si dedicare pentru acest lucru.

Mereu mi-am dorit sa fiu sofer, sa am masina mea, sa calatoresc prin lume si asa mai departe, acum ma desparte doar permisul auto, care abia astept sa il iau. Am muncit mult, am invatat mult, am facut multe sacrificii pentru a da de scoala de soferi, daca iau permisul atunci trebuie sa adaug in lista de activitati cumpararea unei masini, prima masina.

Imi plac mult Golf-urile asa ca ma gandesc serios sa imi cumpar o masina Volkswagen Golf. Vreau sa imi cumpar second hand deoarece nu imi permit o masina noua. Oferte interesante am gasit pe vitan-auto.ro, preturile tocmai bune, un parc auto cunosc in toata tara si vinde masini pentru orice buzunare. O masina pe care vreau sa o am eu costa destul de mult, de aceea analizez extrem de bine piata, dar mai ales parcurile auto si site-urile de anunturi auto online. Daca vreau sa am masina, macar sa am una de calitate, care sa nu fie accidentata sau sa arate intr-un mod neomenesc.

La Vitan Auto am gasit multe modele si marci, pentru buzunarul meu. Inca ma gandesc daca merita sa imi cumpar o masina micuta sau una mare. Bugetul pe care il am pentru o masina nu este destul de mare, doar cateva mii. Dar ma gandesc serios sa imi cumpar un model nou, silentios si cu un motor cat de cat decent, dar cel mai important sa fie din 2008 spre 2014. Nu sunt eu cu masinile, nu stiu mai nimic despre partea tehnica, dar acum vreau sa iau ceva cursuri despre mecanica, doar ceea ce este de baza, precum schimbarea unei roti, schimbarea uleiului, monitorizarea motorului precum si partea electrica si asa mai departe.

La inceput, inainte sa dau de scoala de soferi, am vrut sa fiu primul din clasa mea care va avea permisul, dar am stat si m-am gandit bine, nu ma stresez cu permisul auto doar dupa ce am bac-ul luat, si uite asa a fost. Am dat de bac, l-am luat si acum sunt la scoala de soferi, peste o luna am de dat sala si am mari pretentii de la mine. Daca tot am pierdut timp valoros din viata mea, macar sa nu il fi folosit degeaba, sa castig ceva de pe urma timpului pierdut. Cu masina se schimba situatia, trebuie sa mai aduc ceva banuti sa imi cumpar, chiar daca as cumpara-o inainte n-ar fi problema, ca pana nu iau permisul nu ma las.

Lasă un răspuns

