Jucarii si accesorii pentru copii de la Bekid.ro

Cu totii am fost copii si stim cat de multa bucurie aduce o jucarie, de orice fel, oricat de mica sau mare ar fi ea, unui copil mic. Copii sunt cei ce vor duce mai departe numele familiei, ce ne vor reprezenta si ei semnifica defapt viitorul. Ne dorim pentru copii nostri tot ce este mai bun si multi dintre parinti ar face orice pentru copilul sau sa duca o viata cumsecade si sa creasca armonios.

Copii trebuie educati de mici, lor trebuie sa le aratam ce e bine si ce e rau, insa daca nu inteleg anumite chestii trebuie sa avem rabdare cu ei deoarece nu sunt decat niste copii. Pentru a educa un copil trebuie sa ii ilustram anumite chestii, trebuie sa ii explicam anumite chestii prin jucarii, deoarece lor le va place acest lucru si vor dori sa inteleaga ceea ce le explicam. Multi dintre copii se ataseaza de jucarii si le pastreaza, tin la ele foarte mult, unii chiar dorm cu jucaria preferata la cap.

Jucariile din ziua de astazi nu mai sunt ca cele de altadata, multe dintre acestea ajung sa ii uimeasca chiar si pe adulti, care n-au avut parte de asemenea jucarii. Jucariile de astazi sunt gandite de profesionisti pentru a dezvolta inteligenta,imaginatia si creativitatea copilului. Copii reusesc sa vada dincolo de joc si isi dezvolta mai multe abilitati in acelasi timp. De cate ori n-am intalnit fiecare dintre noi un copil care sa ne uimeasca cu inteligenta lor.

In plus, multi parinti se ocupa foarte mult de copii lor, au o atentie desarsita, insa atunci cand vine vorba de mers la cumparaturi pentru jucarii nu prea au timp, de aceea se pot folosi pe internet, este cea mai buna solutie pentru oamenii ocupati, pentru a-si arata atentia fata de copil. La o simpla cautare pe google veti gasi multe magazine online care vand carucioare pentru copii, accesorii pentru camera, patuturi, biciclete, masinute, mobilier pentru camera copiilor, scaune auto pentru siguranta deplina a copiilor. Unul dintre aceste site-uri care ofera asemenea produse pentru copii mici este aceasta companie. Multa noroc in alesul celor mai bune lucruri pentru copilul vostru! 

Un gând despre &8222;Jucarii si accesorii pentru copii de la Bekid.ro&8221;

  1. Si eu sunt foarte multumita de produsele de pe bekid.ro.
    Anul trecut in septembrie, a venit pe lume baietelul meu , Marc si pot sa va spun cu mana pe inima ca este cel mai minunat lucru din viata mea; cu siguranta toti parintii din lumea aceasta imi vor da dreptate in acest sens.:)
    Si ca orice mama grijulie , inainte de nastere am incercat sa ma ocup in masura in care am putut de achizitionarea lucrusoarelor atat de necesare fiecarui bebelus, gen patut, carucior, etc, bineinteles tinand cont si de superstiile ca nu este ok sa-I cumperi copilului multe lucrusoare inainte de nastere.
    La patut lucrurile au fost extreme de simple. Mi-am dorit un patut din lemn, simplu, zis si facut. Insa la carucioare lucrurile nu au fost atat de simple; exista o multitudine de modele, o multime de magazine; mi-am zis totusi sa ma informez in prealabil ca sa stiu macar ce caut. Insa dupa cateva zile de colindat prin magazine, mi s-a parut ca “am intrat si mai rau in ceata”.
    Am inceput sa-mi intreb prietenele si chiar femeile pe strada cand vedeam cate un carucior de unde l-au achizitionat, pret, etc. Si una dintre fete mi-a recomandat site-ul bekid.ro spunandu-mi ca a fost foarte multumita de ce a gasit acolo.
    Si nu mica mi-a fost mirarea cand am intrat pe site, si am vazut produsele care le au. Din start am cautat carucioare 3 in 1si am gasit 2 care mi-au placut foarte mult: http://www.bekid.ro/carucioare-copii/carucioare-3-in-1/carucior-3-in-1-simplo-marca-brevi.html si http://www.bekid.ro/carucioare-copii/carucioare-3-in-1/carucior-sistem-3-in-1-giggle-pablo-cosatto.html; l-am ales pe cel din urma pentru ca mi-a placut mai mult culoarea, si m-am gandit ca daca pe viitor voi avea o fetita i se va potrivi si ei foarte bine. Am vazut pe site ca au 10 zile termen de retur, si m-am gandit sa-l comand. Nu aveam nimic de pierdut in acest sens; daca nu era pe placul meu, aveam 10 zile la dispozitie ca sa-l returnez, ceea ce este un mare plus pentru mine, avand in vedere si scepticismul meu legat de shoopingul on-line din Romania.
    Caruciorul mi-a ajuns acasa la termenul stabilit si este exact cum apare in fotografiile de pe site. Este foarte uso r( pentru mine este foarte important acest aspect deoarece stau la etajul 4), se pliaza compact ( incape lejer in masina noastra-foarte important si acest aspect deoarece saptamanal mergem in vizita la bunici cu masina) materialul din care este confectionat este foarte calitativ; In concluzie este tot ceea ce ne-am dorit pentru copilul nostru si recomand acest site cu cea mai mare incredere. Au o gama diversificata de produse si preturi pentru toate buzunarele.
    Intentionam sa ne achizitionam si un carucior de genul http://www.bekid.ro/carucioare-copii/carucioare-usoare/carucior-flash-green-beloved-baby.html care va ramane permanent la bunici.
    Spor la shooping dragi parinti!

Lasă un răspuns

