De ce toata lumea prefera serialele?

THE WOLF OF WALL STREETSincer intrebarea asta mi-o pun singur din ce in ce mai des.De ce toata lumea prefera serialele in loc de un film de 2 ore si 40 de minute…sau mai bine spus de ce sa iti irosesti timpul mereu uitandu-te la un serial zilnic in loc sa citesti ceva in domeniul care te pasioneaza sau mai bine spus sa iesi putin sa te recreezi? Nu spun ca e ceva rau in a urmari un serial, dimpotriva, daca e ceva foarte interesant din care poti invata zilnic ceva nou e foarte folositor sa te uiti, insa majoritatea nu sunt asa, seriale de gen The Vampire Diaries? Am incercat sa ma uit la primele 5 episoade si tot nu m-a prins, insa cand m-am uitat pentru prima oara la Lie to Me am ramas uimit, nu spun ca ma invata ceva pe loc, dar in timp retii de exemplu cateva miscari care semnifica minciuna,disgratie…pentru cei care urmaresc serialul de pe ProTV.Insa partea buna a unui serial poate fi ca iti poti exersa si perfectiona engleza, daca te uiti fara subtitrare sau te uiti cu subtitrare dar incerci sa intelegi din cuvinte!Daca poti transforma un lucru inutil intr-un lucru util tie iti faci tie o favoare,nu altuia:) Sincer eu mereu prefer un film, daca va fi bun sau rau aflu dupa aceea, dar in general imi plac filmele motivationale,biografice,cele din categoria sport,actiune,lupte,aventura, iar ultimul film pe care l-am vazut si mi-a placut enorm a fost: The Wolf Of The Wall Street.

Lasă un răspuns

