Amaryllis Tour, oferte de vacante Turcia

Cand esti plictistit de rutina zilnica trebuie sa faci schimbari, cand esti plictist de comunitatea in care faci parte trebuie sa schimbi oamenii din jurul tau, prietenii si asa mai departe. Dar cand esti plictisit de tot ce trebuie sa faci? Asta ma gandesc acum, parca trebuie sa merg undeva departe, departe de tot si sa ma relaxez cateva zile bune si sa nu mai am rutina zilnica de acum.

turcia1

Da, suna bine o vacanta undeva departe, departe de Romania. Nu vreau sa petrec o scurta vacanta in Romania, chiar daca tara e frumoasa, oamenii o strica. Mai am avut proasta placere sa merg in vacanta in Bucuresti, am avut in plan sa merg sa vizitez ce e de vizitat si sa particip la un spectacol. Totul a fost urat, am doar amintiri negative si pot sa spun ca e frumos, dar asa cum spuneam, oamenii o strica. Am mers cu taxi-ul 11km, pretul a fost de 1.30lei/km, iar cand am ajuns la destinatie taximetrisul a cerut 30 de lei. Nu mi-a dat nici bon fiscal si nici nu i-am platit, chiar daca el insista sa ii platesc sa cheme politia, si chiar a chemat. Povestea intr-un alt articol, ca e foarte interesanta.

Am cautat oferte spre Turcia, am ales aceasta tara deoarece e o tara foarte frumoasa si am urmarit multe documentare despre anumite locaitii din Turcia si am ramas suprins, la modul cel mai bun. Nu as alege Turcia pentru ca se intinde pe doua continente, adica pe Asia si Europa, as alege Turcia pentru ca comunitatea este educata, nu cum sunt romanii nostri.

Vreau foarte mult sa vizitez Instanbulul si multe obiective turistice, ceea ce mi-am trecut in agenda pana acum sunt: palatul Topkaki, Moscheea Albastra, Marele Bazar, muzeul Dogancay, Cisterna Basilica, podul Bosfor si cam atat, dar mai caut si alte locatii care merita vizitate. Am gasit cateva pachete interesante la agentia Amaryllis Tour, preturile din cate vad sunt printre cele mai bune, mai ales ca pot merge cu autocarul, avionul sau individual. Turcia e extrem de mare, ai multe locuri de vizitat, dar cele mai frumoase sunt cele care nu sunt promovate, asa cum e la noi, ceea ce e frumos, nu e promovat.

Asa ca ma pregatesc de organizat programul, am multe lucruri de facut inainte de a planifica excursia. Sper sa fie o excursie asa cum trebuie, sper sa nu gresesc, dar turismul international e mult mai frumos decat cel romanesc.

Lasă un răspuns

