Solutia pentru gazduire la standarde inalte – Namebox

Deoarece inainte sa-mi fac blogul n-am inteles ce inseamna gazduirea web
gratuita sau platita, dar recent am avut ocazia de a testa un serviciu de gazduire platit si pot sa spun ca am ramas uimit, in cel mai placut mod posibil. Nu prea cunosc eu partea tehnica a serverelor sau configuratii si alte minunatii, dar cand am avut ocazia de a testa un serviciu web platit, m-am documentat foarte bine cam despre orice, mai ales despre serverele unde am avut serviciul, informaitii despre firma, recenzii si asa mai departe.

Acum ma gandesc serios sa trec pe un domeniu si un serviciu de gazduire
cat mai performant, pe servere puternice si spatiu de stocare SSD. Am
nevoie in primul rand de viteza, nu sa se incarce la milisecunda, vreau
ceva stabil in primul rand, viteza cat mai buna, uptime extrem de mare
si desigur suport din partea firmei. Din mai multe cautari facute am
gasit la NameBox servicii de gazduire pe servere performante si desigur SSD, cel mai interesant lucru a fost ca am gasit extrem de multe pareri pozitive despre aceasta firma, ceea ce ma face sa cumpar cu incredere.

La NameBox nu ca am gasit o firma de gazduire, am gasit un partener, din
cateva discutii avute cu ei pot sa spun ca deja ma consider un client
fidel. I-am intrebat de toate si mi-au raspuns, chiar si la intrebari de
genul: „ce inseamna traficul?” sau „ce inseamna RAID 1 sau RAID 10”,
deci pentru raspunsurile oferite, eu m-au dat gata, adica tu ca firma
noua pe piata, aloci unui posibil client raspunsuri pe care cred eu,
orice webmaster le stie.

Au servere extrem de performante si anume Intel XEON si Intel Core i7
SandyBridge, un brand al Supermicro, capacitate de memorie RAM mare, mai exact intre 16GB si 32GB, si desigur, stocarea se face in sistem RAID1
sau RAID10. Aici n-am inteles eu ce inseamna stocarea cu RAID-urile
astea, acum stiu. Serverele sunt situatie intr-un centru de date din
Cluj Napoca, mai exact centrul de date Scalis, un centru de date
performant, construit la cele mai inalte standarde precum si tehnica de
ultima ora. Aceste informatii le-am gasit pe site-ul namebox.ro, cum
imi place sa precizez de unde m-am documentat, aici este sursa. Asa
ca, in curand ma voi muta la casa noua si cred eu, o sa incep de la zero
toata activitatea intr-un mod mult mai frumos si organizat.

Lasă un răspuns

