Lucruri legate de Nevertebrate

Salut! Tin minte ca acum mult timp, cand aveam in jur de 7 ani, mama si tata s-au gandit ca e timpul sa imi lase o camera mie, sa am camera mea. Zis si facut. Mi-au luat pat,televizor,calculator,birou si mobila si camera arata ca a unui copil obisnuit. Insa simteam ca lipseste ceva, deoarece vizitasem de multe ori camera unui prieten care avea un acvariu cu pesti in camera lui si parca imi doream si eu un astfel de acvariu. Am vorbit cu parintii si mi-au spus ca de ziua mea imi vor lua si mie un acvariu cu pesti, si s-au gandit ca asta ma va face sa devin mai responsabil, ca voi avea grija sa dau mancare la pesti si voi ingriji acvariul. Invatasem deci cate ceva despre acvaristica. Incepusem sa am o pasiune pentru acvaristica, simteam ca asta ma face sa fiu mai linistit si il puteam spune ca era chiar o solutie anti-stress, acea parte din camera unde se afla acvariul parca aducea natura la mine in camera.

peste acvariu,acvarii,plante,tetrariu

Glossolepis Incisus peste curcubeu

Dupa cum bine stiti multi dintre pestii care sunt in acvarii au fost capturati din mediul lor de viata, adica cel salbatic. De aceea e foarte bine ca noi sa ne ocupam putin de acvariu si sa incercam sa le oferim pestilor un mediu aproape ca cel din care au venit. Pentru inceput putem cumpara filtrul,incalzitorul si termomentrul. Dupa aceea putem incepe sa ne gandim la plantele pe care le vom pune in bazin, acestea trebuind sa fie „personalizate” intr-un fel pentru dimensiunile bazinului, deoarece daca punem plante prea mari bazinul va arata prea incarcat si nu ne dorim sa le facem o viata mai grea decat aveau inainte pestilor nostri. Plantele sunt de preferat sa fie naturale, deoarece arata mai bine si mai ales ajuta foarte mult pestii din punct de vedere al oxigenarii. Daca doriti un acvariu cu apa sarata trebuie sa stiti ca va trebui sa va informati mai in amanunt despre acestea si necesita mai multa atentie, iar cele cu apa dulce sunt mai usor de intretinut. In cazul in care v-ati hotarat in ceea ce priveste cumpararea unui acvariu cu pesti si intretinerea acestuia,va recomand acest site sa vedeti mai multe detalii despre diferite specii de pesti,hrana pentru pesti,plante pentru acvariu, decoruri,accesorii si toate lucrurile legate de domeniul acvatic. Daca doriti sa vizionati si un videoclip cu un top al celor mai frumosi 20 de pesti, aveti videoclipul mai jos. Numai bine!

Sursa imagine: Nevertebrate.ro

Lasă un răspuns

