Ascensiunea site-urilor de anunturi

magazin anunturi

mr mart magazin anunturi

De ceva timp vad ca site-urile de anunturi sunt promovate foarte mult si nu siteurile vechi care au deja ani buni in spate, siteurile noi cum sunt tocmai si mercador. Tocmai cu reclamele despre Varu’ a innebunit lumea, e ceva de genul cum este si reclama aia : Covalact de tara, prea bun prea ca la tara… Toti din liceau faceau si fac si acum glume de genul:Salut, eu sunt Varu’… care nu prea mai amuza pe nimeni. Nu inteleg de ce campania asta asa de agresiva, tocmai sincer a castigat foarte multi admiratori,iar mecardor cu noua optiune: platesti dupa ce deschizi pachetul a intrat si el in atentia publicului. Penibil este ca inca mai exista oameni care dau tepe pe siteurile de genul, de exemplu am citit acum 2 saptamani un caz cu unul care si-a cumparat o husa de telefon si a primit niste cartoane.Si a si platit pentru asta:)).

Eu sincer prefer Okazii fiindca sunt de foarte mult timp pe piata si de-a lungul timpului au oferit incredere oamenilor.Eu de exemplu am vandut un joc acum 1 an si ceva pe Okazii in doar 2 zile. Am observat ca a aparut un nou site pe tot de anunturi numit MrMart care are o interfata foarte apropiata de a celor de la Okazii, simpla si placuta.Acestia vin cu un nou concept pe piata siteurilor de anunturi, comerciantilor oferindu-li-se posibilitatea de a face oferte relevante clientilor care beneficiaza de o cautare avansata.

Lasă un răspuns

