Desenele copilariei

Salut!Va mai aduceti aminte atunci cand eram mai mici cu totii ne uitam la desene animate pe cartoon network si pe fox kids,cand asteptam duminca si sambata seara sa ne uitam la filmul cartoon network; tin minte ca aveam doar un televizor in casa atunci si ii imploram pe parinti sa ma lase, aveam o scuza pe care o tin minte si acum: Va rog lasati-ma ca e doar o data pe saptamana, atat va deranjez si eu(chiar daca ma uitam zilnic la tv:))).Un impact si mai mare au avut animeurile,care se difuzau sub forma de seriale, azi un episod, maine altul… si tot asa asteptam cu sufletul la gura urmatorul episod, ne jucam pe afara, intram in pielea personajului…frumoase amintiri.Un prim anime pe care mi-l amintesc este Regele Shaman alias Shaman King.A avut un impact foarte mare asupra mea, nu ma mai saturam sa il vizionez. Nu aveam net si daca voiam sa ma delectez cu episodul zilnic trebuia sa am acces 40 de minute fix atunci cand incepea,altfel pierdeam episodul :)). Vremuri… Dar mai apoi a inceput Naruto care a fost difuzat de fiecare data pana la episodul 80 daca nu ma insel, dupa incepea de la capat:| foarte urat din partea lor.Il puteau viziona numai cei care aveau net atunci, tin minte ca povesteau prietenii pe afara ce se intampla in continuare si imi faceau parca in ciuda, fiindca atunci nu aveam net.Cand mi-am pus net n-am avut cheful ala sa ma mai uit la Naruto. Imi trecuse atunci cheful de animeuri. Acum 2 saptamani cand nu aveam ce face,adica aveam ce face dar nu aveam chef sa fac ceva, mi-a venit deodata in minte un episod din Regele Shaman si m-am gandit mai bine sa ma uit la episodul respectiv si dupa la ultimele 8 episoade.Am retrait clipa cu clipa fiecare moment pe care il simteam cand eram copil.Prea frumaosa a fost acea senzatie si acum daca ma pun sa ma uit tot cu aceeasi curiozitate deplina vizionez fiecare episod. Incercati si voi, poate pe voi v-au marcat ca sa spun asa alte desene, cum ar fi Familia Flinstone sau Clanul nebunaticilor de alaturi asa ca nu ezitati sa le revedeti, va readuceti aminte cu drag de vremurile copilariei.

relege shaman faust al viii-lea

yoh,hao,ana

Lasă un răspuns

