Betindex.ro – Un ajutor pentru pariori

Stiu cum e sa fii parior si sa ai o dorinta nebuna de a castiga fiecare bilet pe care il pui, ma informez zilnic despre tot ce e nou in lumea pariurilor.Intr-un timp citeam chestii de pe foarte multe siteuri, gen biletul zilei,rezultate live,ponturile zilei si chestii de genul,insa de la un timp am inceput sa imi aleg cu atentie siteurile de pe care citesc fiindca majoritatea dadeau ponturi eronate si detalii care abia acum imi dau seama ca nu prea conteaza atunci cand mizezi o anumita suma de bani pe meciurile alese de tine.

Acum doua zile  m-am inspirat de pe un site numit Betindex.ro si mi-au iesit majoritatea ponturilor.Atunci cand pariezi te gandesti la toate posibilitatile,daca echipa asta a jucat foarte bine ultimele 3 meciuri si acum joaca impotriva ultimei clasate,iar ultima clasata are cota aproape egala cu aceasta echipa,pe mine m-a pus pe ganduri de multe ori atunci cand echipele slabe sau ultimele clasate au o cota destul de mare. Am mizat de cateva ori pe ele si am reusit, insa de multe ori e doar o pacaleala pentru a-i amagi pe pariori. Atunci cand pariam pe meciurile din Europa League imi era foarte greu sa aleg. Tin minte o intamplare foarte tare: am facut 2 bilete pentru Europa League ce cuprindeau toate meciurile care erau in seara aia si am facut un bilet care dupa mine era foarte logic, adica era doar cu echipele favorite sa castige meciul, si un bilet numai cu surprize. Spre uimirea mea, biletul cu surprize a iesit,tin minte atunci cand am intrat pe un forum sa vad ce mai spun ceilalti pariori, majoritatea au pierdut la 1-2 meciuri. Nu a fost mare suma pe care am castigat-o, undeva in jur la 80-90 de lei fiindca am mizat o suma mai mica pe biletul cu surprize fata de cel cu favorite.  Sfatul meu este sa consultati mai multe siteuri care stiti ca ofera sfaturi si ponturi bune si sa faceti o medie a ce vedeti acolo si mai analizati voi putin,iar mai apoi puneti biletul. Eu sincer de multe ori am luat in considerare si sfatul siteurilor de specialitate.

Probabil toti ati ajuns cu sau fara voia voastra pe siteul celor de la bet365.Aceasta este una dintre cele mai mari companii care se ocupa cu pariurile sportive, daca nu este chiar cea mai mare. Aceasta are peste 700 milioane de clienti in peste 200 de tari.Pe langa posibilitatea de a paria pe evenimentele sportive,ei mai ofera si servicii pentru amatorii de jocuri de cazinou si poker.Atunci cand vreti sa treceti la urmatorul nivel, adica atunci cand doriti sa nu mai pariati la o agentie offline, cel mai bine ar fi sa va faceti cont pe bet365, ofera bonusuri multe din cate am vazut de-a lungul timpului.

Lasă un răspuns

