Am primit ce mi-am dorit!

Acum 2 luni m-am inscris la box. Dupa cum bine stiti cand te inscrii la un sport iti trebuie si niste echipamente, parintii trebuie sa te sustina mai ales pe partea financiara.M-am pus de acord cu parintii sa imi plateasca antrenamentele si atat.Pe langa asta ei nici nu stiau ca imi trebuie o pereche de manusi de box, credeau ca primesc de club.Ma rog clubul iti da manusi pana cand iti cumperi tu,dar este evident ca trebuie sa iti cumperi manusi cat de curand poti.Si cum eu nu lucrez si nu am o sursa proprie de profit, nu am putut sa strang banii de o pereche de manusi calumea.Am strans o parte din bani,dar nu sunt deajuns, insa cred ca pana la craciun reuseam eu sa fac rost de bani sa imi iau perechea de manusi de box mult dorita. O dorinta banala pentru unii,insa pentru mine inseamna foarte mult sa o indeplinesc fara ajutorul altora.

Boxing Gloves

Boxing Gloves

Si cum astazi este seara in care Sfantul Nicolae trece prin casele copiilor si le pune in ghetute dulciuri si alte chestii,a trecut si pe la mine, insa Mos Nicolae avea fata unui vecin detinator de magazin si cum omul trebuie sa isi faca plinul la magazin ca vin sarbatorile, a avut nevoie de cineva sa i ajute la carat.Eu cum sunt numai bun de carat chestii si cum l-am mai ajutat in alte randuri, astazi la mine a apelat.Am terminat de carat toata marfa in jumate de ora,m-a dor muschii putin insa ce conteaza este faptul ca am fost rasplatit cu banii de care aveam nevoie pentru manusile pe care vreau sa mi le cumpar. Super! Abia astept sa imi cumpar manusile, maine dupa scoala merg direct la mall.

Aceasta pereche de manusi semnifica pentru mine mai mult decat ceea ce sunt ele defapt, pentru mine inseamna o dorinta implinita, la care visez de mult timp. Voiam sa imi cumpar manusi inainte sa ma apuc de box, insa nu eram asa de motivat sa le achizitionez.Am inceput sa cred in Mos Nicolae de astazi :))) sper ca si de Mos Craciun sa dea norocul peste mine.

3 gânduri despre &8222;Am primit ce mi-am dorit!&8221;

  1. Te felicit pentru ceea ce ai facut. Primul meu banut l-am facut ajutand un vecin, de atunci am apreciat fiecare ban si am ales sa fac ceva usor in viata de unde sa castig bani, sa nu lucrez pe bani putini si sa imi expun corpul la tot felul de probleme. Sper sa adaugi si o poza, sunt prea curios de noua achizitie.

  2. e bine sa ai dorinte si ele tot timpul valoareaza mai mult decat suma in bani cheltuita pentru indeplinirea ei.

    ps: dupa fiecare semn de punctuatie lasa spatiu. e foarte inestetic sa ai litera imediat dupa punct

Lasă un răspuns

